Jako mi je žao što ne postoji nekakav Google review ili Tripadvisor gde bi ugostitelji mogli da ocenjuju goste. Da budemo u ravnopravnom položaju!

Ovim rečima je Boris Šunjić, ugostitelj iz Šibenika, na svome Fejsbuk profilu poentirao bizarni događaj s norveškom gošćom u jednom od svoja dva restorana.

- Događaj od sinoć je kap koja je prelila čašu. I to doslovno! - revoltiran je Šunjić i opisuje kako je izgledalo ‘inteligentno rešenje iz zemlje Vikinga‘:

- Jedna od gošći, iz države zvane Norveška, iz grada zvanog Oslo, (njenu fotografiju i podatke imamo i normalno, nećemo ih objaviti) stigla je danas u lokal (i to taksijem kojeg je sigurno platila 15-ak evra) da joj platimo 35 evra, koliko vredi njena uništena haljina. I to tako što je jedna kapljica, pošto joj je konobar nasuo čašu crnog vina, ostala sa spoljašnje strane i kapnula na njenu haljinu.

Ne verujući šta mu se događa, vlasnik lokala postavio joj je dva pitanja:

- Kad vam već plaćam 35 evra, mogu li barem videti tu haljinu?

- Ne, ostala je u hotelu! Ko će mi platiti taksi tamo i nazad? - odgovorila je.

- Je li ovakav zahtev normalan, odnosno uobičajen u vašoj državi, bilo je drugo pitanje vlasnika.

- Pa, baš i ne, rekla je ‘oštećena‘ gošća.

- Normalno da smo joj platili tih 35 evra, kako se, kao i mnoštvo drugih nesrećnih i isfrustriranih kojima su to retki trenuci kada mogu dobiti na važnosti, ne bi iživljavala na nama preko Google review-a, Tripadvisor-a i sličnih platformi koje služe za ucene, - navodi Boris Šunjić.

U nastavku objave, lamentira o tome da se u svojih 58 godina života bavio različitim poslovima. Lepim, ružnim, i jako ružnim.

- Međutim, ružnijeg od masovnog, sezonskog ugostiteljstva još nisam video. Strava, najblaže rečeno. No, to je moj izbor, moj problem i nikakav razlog za kuknjavu. Idemo dalje - zaključio je Šunjić.

Na kraju zaključak ugostitelja je da je sudeći po traženom obeštećenju od 35 evra, damina haljina vrlo je jeftin komad, verovatno kupljen u poznatom švedskom tekstilnom lancu trgovina. I hvala joj što je ipak za nevelik novac izreklamirala moć samo jedne kapi dobrog, gustog dalmatinskog crnjaka!

Biznis.kurir.rs/Šibenski.hr