ALEKSANDRA ČEKA TREĆE DETE A TRUDNOĆA JOJ BILA INSPIRACIJA ZA UNOSAN BIZNIS! Buduće mame oduševljene njenim proizvodom (FOTO)
Foto: Printscreen Instagram/Yomama.store

preduzimljivost

ALEKSANDRA ČEKA TREĆE DETE A TRUDNOĆA JOJ BILA INSPIRACIJA ZA UNOSAN BIZNIS! Buduće mame oduševljene njenim proizvodom (FOTO)

Moj biznis -

Aleksandra Gođevac ima 34 godine, čeka treće dete, a još kod prvog je shvatila da odeća koja se nudi za trudnice i dojilje nije dovoljno funkcionalna. Umesto da kuka, ona se bacila na posao, pokrenula brend YoMama i osmislila odeću za ovaj period koja se ne svodi na helanke i koja krije tajne pregrade koje ženama olakšavaju dojenje.

- Mama sam devojčice i dečaka, i čekamo još jednu devojčicu ove godine -počinje ona priču.

Aleksandra je završila Fakultet organizacionih nauka. Na početku karijere bavila se marketingom i promenila nekoliko industrija (FMCG, IT, sport, itd.), i na kraju završila u IT industriji kao menadžer za razvoj softverskih proizvoda, sa fokusom na mobilne aplikacije.

Trudnice, Yomama
foto: Printscreen Instagram/Yomama.store

- Moje višegodišnje (višedecenijsko) iskustvo u sportu, što kao igračice, sudije, a kasnije i ambasadora Srbije na OI mladih u Kini je dosta oblikovalo moj način razmišljanja i sistem vrednosti. Zbog toga uvek imam ciljeve kojima težim i motivaciju na akciju, uporna sam, ali i vrlo fleksibilna - objašnjava ona svoj poriv da ono što joj nije po volji – promeni.

Trudnoća kao inspiracija

- Kada sam bila prvi put trudna, primetila sam da je ponuda odeće za trudnice mahom bazirana na helankama i imala sam veliki problem da nađem odgovarajuće donje (a i gornje) delove koji bi bili nosivi bilo gde van kuće. Nakon što sam rodila ćerkicu, dojenje u javnosti je postalo još jedan izazov – nemoguće ako nosiš haljinu i ne tako prijatno u našem društvu ako na sred ulice zadigneš celu majicu. To je bila moja motivacija da pokrenem sopstveni brend odeće za period trudnoće i dojenja, a to je otvorilo i mnoge druge mogućnosti - priča ona.

Trudnice, Yomama
foto: Printscreen Instagram/Yomama.store

Pored toga što je osnivačica brenda YoMama, u međuvremenu je postala i vršnjačka savetnica za dojenje pri Udruženju “Roditelj” gde kroz volonterski doprinos radi sa mamama na edukaciji i razbijanju mitova koji se vezuju za dojenje.

- To je moj skromni doprinos roditeljima na našim prostorima i veoma sam srećna što imam tu čast da radim i svakodnevno se susrećem sa mamama i bebama. Posao sa odećom za trudnoću i dojenje ni danas nije moj primarni, niti jedini posao, ali je prerastao u porodičan posao gde zapravo više ljudi učestvuje u lancu proizvodnje, logistike, marketingu, itd - priča naša sagovornica.

Pošto je u ovom slučaju bitna funkcionalnost, a to je da odeću mogu nositi žene od početka do kraja trudnoće, ali isto tako i da ima skrivene otvore za dojenje, modele osmišljava tako da zadovolje ova dva uslova.

Klasični modeli, ne brza moda

- Inspiracija je uvek u nekim klasičnin modelima, a trudimo se da kreiramo odeću vanvremenskog kroja i kvaliteta. Nekoliko stranih brendova su nam velika inspiracija, a veliku ulogu u svakoj novoj kreaciji imaju i naše vredne i iskusne modelarke. Mi nismo fast fashion brend, što znači da kreiramo klasične i uvek nosive modele odeće, ne prateći slepo sezonske trendove. Multifunkcionalnost je definitivno ono što nas izdvaja, jer u ovom trenutku nemamo nijednu majicu, bluzu ili haljinu u ponudi koja istovremeno nije i za period trudnoće i sa skrivenim otvorom za dojenje, a svaka se može nositi i van ova dva perioda. Takođe, trudimo se da proizvodimo odeću od što prirodnijih materijala - kaže Aleksandra.

To nije uvek 100% moguće zbog same ponude materijala i smera u kom se ide sa obradom tkanina, ali pamuk i viskoza su njihove baze. Ideja je da svakoj trudnici i mami omogućimo prijatnu i udobnu odeću, i da pružimo kvalitet koji će osigurati da tu odeću nosi sezonama.

Trudnice, Yomama
foto: Printscreen Instagram/Yomama.store

Trenutno je celokupna prodaja online. S vremena na vreme odeću izlažemo po manjim buticima i na sajmovima i festivalima kako bismo mamama omogućili da isprobaju modele i uživo.

Jedan od sledećih koraka je definitivno otvaranje fizičke prodavnice ili showrooma gde bi kupci mogli uživo da isprobaju modele. U skorijoj budućnosti nas očekuje i dodatna diversifikacija ponude, a razmišljamo i u smeru širenja prodaje na region. U svakom slučaju, imamo nekoliko jasno formulisanih ciljeva i nadamo se da ćemo ispunjenjem svakog od njih biti korak bliži mamama i za nijansu olakšati i ulepšati njihov put roditeljstva!

Kurir.rs/Bizlife/Prenela S. Č.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja