KOLIKO KINESKI BYD ZARADI NA SVAKOM AUTOMOBILU: Prodaja je pozamašna, preti da pokori čak i najveće svetske brendove!
Foto: FOCKE STRANGMANN / AFP / Profimedia

u usponu

KOLIKO KINESKI BYD ZARADI NA SVAKOM AUTOMOBILU: Prodaja je pozamašna, preti da pokori čak i najveće svetske brendove!

InfoBiz -

Azijski gigant BYD je na putu da dominira na nekoliko kontinenata. Obim prodaje je njihov veliki cilj u ovoj novoj fazi poslovanja.

Kako je izvestio Late Finance, BYD u proseku ima neto profit od 9.000 juana na svakom prodatom automobilu. To je oko 1.245 dolara profita po transakciji.

Iako je ovo manje od proseka većine drugih auto-brendova, to nije problem za kompaniju. Naime, BYD je fokusiran na obim prodaje, što je slično većini kineskih kompanija u drugim segmentima poslovanja, piše Revijahak.

BYD, BYD Tang
foto: BYD

Cilj je osvojiti tržište, slomiti konkurenciju i onda (verovatno) podići cene.

U Evropi se već preduzimaju solidni koraci ka tome. BYD je prošle godine najavio izgradnju svoje prve fabrike na Starom kontinentu, u Mađarskoj.

Nedavno su najavili dolazak nekoliko brendova i modela na evropsko tržište. BYD se više neće ograničavati na 100 odsto električne automobile, već će nuditi i plug-in hibridna vozila.

Električni automobili
foto: Robin Utrecht / Shutterstock Editorial / Profimedia

Pored njih biće i drugi brendovi konglomerata, kao što su YangWang, koji će napasti premijum segment i Denza, koji je u srednjoj klasi vozila.

kurir.rs/B92

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track