ZIMSKA JAKNA KOD KINEZA KAO U FIRMIRANOM BUTIKU: Od cene da vam se zavrti u glavi: "Sve je papreno. Ko to uopšte više kupuje?"
X
Poslednjih godina broj kineskih robnih kuća u Srbiji značajno se povećao, što je obećavalo potrošačima više prodajnih mesta sa pristupačnim cenama. Međutim, realnost je, ipak, malo drugačija. Ni u ovim trgovinama ne može više da se pazari za male pare, već nekada morate da izdvojite ozbiljnu sumu novca za pojedine artikle. Tako se sada, recimo, zimska jakna u ovim buticima prodaje za čak 7.650 dinara!
- Za toliko može da se nađe i u tržnim centrima. To stvarno nije normalno - kaže gospođa koju smo sreli u kineskoj radnji u centru Beograda.
Jedan od posetilaca je bio zapanjen iznosima koje treba izdvojiti za dečje igračke koje se ne mogu baš pohvaliti nekim kvalitetom:
- Ne mogu da verujem da jedna plišana igračka košta 3.600 dinara. Ko to uopšte kupuje?
Kineske radnje nude široki asortiman proizvoda, od odeće, obuće, kućnih potrepština, pa sve do dečijih igračaka. Međutim, poskupljenja izgleda nisu zaobišla ni njih, što izaziva nezadovoljstvo kupaca. Mnogima je neverovatno da jedna pletena bluza košta 2.700, haljina 3.100 i običan ženski bodi 1.100 dinara.
S druge strane, najveći problem kineskih robnih kuća u Srbiji je pitanje kvaliteta ponuđenih proizvoda. Loše su izrade i brzo propadaju, pa kad je već tako, ne očekuje se da za takvu stvar plate više od 7.000 dinara.
- Nisam mogla da opravdam cene kvalitetom materijala. Neke stvari još uvek mogu da se nađu po pristupačnoj ceni, ali mi je nepojmljivo da zimsku jaknu ovde platim više od 7.000 dinara, što je skuplje nego u nekim brendiranim radnjama - navodi jedna Beograđanka.
Čini se da je "krug dvojke" rezervisan kao mesto gde deru potrošače u svakoj trgovini, pa tako i u kineskim radnjama. Čim se krene ka periferiji i Kinezi menjaju poslovnu politiku i ovde se i dalje može pazariti po povoljnijim cenama.
Po svemu sudeći, ukoliko žele da ostanu na srpskom tržištu ubuduće će i kineske robne kuće morati da preispitaju svoj model poslovanja i ponude bolji kvalitet proizvoda.
Podsetimo, mlada TikTokerka je nedavno na svom profilu objavila snimak iz jedne kineske robne kuće, gde je očekivala da će jeftino pazariti, a sačekao je hladan tuš nakon razgledanja proizvoda. Shvatila je da nije mogla da pronađe ništa ispod 2.000 dinara.
Kurir.rs
"VAŽNO JE DA SE POVEZUJEMO" Vučićev govor na Sajmu "Vinska vizija Otvorenog Balkana": Malo koji deo naše privrede je snažno napredovao kao vinarska industrija