POZNATA SRPSKA INFLUENSERKA OTKRILA TAJNU USPEHA: "Moguće je obogatiti se od pidžame", više puta su je ucenjivali
Dunja u svom izlaganju navodi sa sebe nije videla u zanimanju influensera u narednih 10 godina i da je želela da sebi stvori finansijsku “siguricu”.
Dunja Jovanić, poznata influenserka, a sada već i uspešna preduzentnica, otkrila je kako je započela svoj biznis i sa kakvim se sve izazovima susrela u procesu stvaranja brenda.
Proizvodnju je započela kao rezultat težnje da se tržištu ponude ‘basic’ odevni komadi vrhunskog kvaliteta. Dunjin brend, postigao je veliki uspeh u prethodne tri godine.
Kako je sve počelo?
“U nadi da ostvarim svoj drugi, veliki cilj, organizovala sam razgovor i poželela kolaboraciju sa velikom, domaćom, tekstilnom firmom”, započinje Dunja Jovanić.
“Sa svoje tri skice odlazim na sastanak sa njima. Poverovala sam da će to biti poslovna prilika mog života”, nastavlja ona.
Međutim, naišla je na veliko odbijanje i na svaki njen predlog, od materijala pa do kompletnih proizvoda, kao odgovor, dobila je - NE.
Planovi nakon neuspešnog dogovora
“Sa sastanka sam izašla razočarana, jer sam odmah znala da se saradnja neće dogoditi, ali i presrećna zato što sam shvatila da treba da budem jedini osnivač svog brenda”
Od tri skice nastala su prva tri proizvoda
Želela je da u prodaji ima komade koje sve devojke, pa i ona, priželjku, a ne mogu nigde da ih pronadju. Prvi proizvod bila je ‘oversized’ plava pidžama.
Vreme pandemije za nju je bilo ključno. Ljudima je bilo važno da izgledaju dobro kod kuće, ali i da je zbog višemesečno zatvorenih prodavnica, onlajn kupovina radila punom parom.
Istog dana, kada je proizvode pustila u prodaju, za samo par sati prodala je 80% od svih sašivenih komada. Dunja je tada zaključila da je moguće obogatiti se od pidžame.
Ubrzo je odlučila da celu priču sa tekstilom mora ozbiljnije da shvati i da mora da zapne baš kada je uspeh kompanije krenuo uzbrdo. “Uobičajena pojava je da svi brendovi, prave kolekcije godinu ili čak i dve unapred, dok sam ja, zajedno sa svojim timom sašila komade samo nedelju dana pre puštanja u prodaju”
Dunja kaže da ljudima sve to izgleda kao da je magično stvoreno, a da zapravo, iza toga stoji komplikovan posao i mnogo vremena u procesu stvaranja. Sada ima svoj tim ljudi koji imaju isti cilj kao ona, za koji veruje da će dugo trajati.
“Više puta su me ucenjivali”
Kako Dunja dalje navodi, firme koje je želela da joj proizvedu proizvod, pored dogovorene cene, tražile su i promociju na instagramu. Ukoliko bi odbila njihov zahtev, oni ne bi prihvatili saradnju.
“Danas radim sa preko 20 kooperantskih firmi od Sjenice do Loznice, koje zapošljavaju izmedju 50 i 500 radnika”.
Marketing je najzaslužniji za uspeh
Za sebe kaže da obožava pidžme i da je “pidžmamen”, kao i njen deka koji je voleo da šeta u pidžami i po gradu.
Kupaći kostimi i ogrtači za plažu
Do sada su puštene tri kolekcije kupaćih kostima, dok će četvrta izaći ovog leta.
Dunja je na predavanju podelila i jednu anegdotu. Dok je sedela na plaži, na Crnogorskom primorju, cela porodica je bila u njenoj letnjoj kolekciji, sem tate. Tada su je emocije preplavile.
Ciljevi za budućnost
“Želim da brend funkioniše i sam za sebe, bez mene. Planiram i cele kampanje u kojima nisam. Sve je važnije da kupuju komade zbog kvaliteta. Takođe, planira širenje svog brenda sve do Bliskog istoka.
Za kraj, poručila je da je sve do uspornosti i želje za uspehom, kao i da je važno postaviti sebi pitanje-Da li je to ono što stvarno želim?
BiznisKurir.rs
VEĆINA MLADIH KOJI SU KONKURISALI ZA STAMBENE KREDITE RADI ZA STALNO! Najviše njih želi da se skući u Beogradu