U sektoru trgovine u Srbiji očekuje se snažan period modernizacije i digitalizacije maloprodaje, značajne investicije i uvođenje inovacija u poslovanje, poručio je danas Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije na panelu „Stvarano u Srbiji – liderstvo je važno“

Čadež je na panelu, na kojem su učestvovali vodeći ljudi srpske maloprodaje, istakao važnost ulaganja u domaće lance snabdevanja i proizvode stvarane u Srbiji, kako bi i trgovci i potrošači zajedno pomerali granice iskustva kupovine u skladu sa novim diktatom post-kovid sveta.

U teškom periodu koji smo zajedno prolazili u proteklih godinu i po dana uspeli smo da održimo snabdevanje i da se prilagodimo navikama koje je diktirala globalna pandemija“, ukazao je Čadež.

Potvrda kvaliteta i nova vrednost srpske ekonomije jeste i projekat „Stvarano u Srbiji – Čuvarkuća“, ocena je svih panelista. Od preko 700 „čuvarkuća“, čak 306 su kandidovale trgovine.

cadeztrgovinskilanci-cuvarkuca7.jpg
Privredna Komora Srbije 

„Zajedno smo ušli u projekat „Čuvarkuća - Stvarano u Srbiji“, sa idejom da je čin kupovine mnogo više od jednostavne transakcije. To je stav o onome do čega nam je stalo, šta zapravo želimo u svetu u kojem živimo. „'Čuvarkuća' jeste izraz i nove svesti o onome kako proizvodimo, prodajemo, kako osmišljavamo iskustvo trenutka u kome donosimo odluku da nešto kupimo“, rekao je Čadež.

Upravo je „Čuvarkuća“ „pokret“ koji daje odgovor kako svaki građanin može da utiče na razvoj ekonomije i društva u celini.

„Kada kupimo i platimo domaće, taj čin utiče na to kakvim ćemo se putevima voziti, koliko ćemo imati radnih mesta, škola i vrtića“, poručio je predsednik PKS.

Bonus video:

01:14
NIKOLA JOKIĆ MVP NBA LIGE Izvor: Kurir televizija