LIDL OTVARA PRVU PRODAVNICU BEZ HRANE! Koncept će nositi naziv Home & Living, a evo šta će sve prodavati
Lidl je poznat kao lanac prodavnica koji, osim hrane, u ponudi ima i proizvode počev od odeće i alata do igračaka i kućnih potrepština
Prema pisanju nemačkog lista Lebensmittel Zeitung, Lidl sada planira da u Nemačkoj otvori posebnu prodavnicu upravo za te proizvode – bez prehrambenog asortimana – čime direktno ulazi u konkurenciju sa diskontima poput Actiona, koji zajedno sa Tedijem i Woolworthom beleže snažan rast tržišnog udela u tom segmentu.
Prva prodavnica Home & Living na granici sa Švajcarskom
Nova prodavnica imaće dovoljno prostora za svih šest Lidlovih robnih marki: Parkside (alat), Crivit (sport), Esmara (moda), Silvercrest (elektronika), Livarno (oprema za dom i vrt) i Lupilu (proizvodi za decu). Koncept će nositi naziv Lidl Home & Living, a prva lokacija biće u mestu Lottstetten, u blizini granice sa Švajcarskom. Nasuprot nove prodavnice već se nalazi klasičan Lidl supermarket.
Moguće otvaranje još sličnih prodavnica
Ako novi koncept naiđe na dobar prijem kod kupaca, Lidl planira da otvori još ovakvih Home & Living prodavnica širom Nemačke. Izvori bliski kompaniji navode da je cilj da se dugoročno ojača pozicija Lidla u tzv. non-food segmentu.
U jednoj od prethodnih testnih prodavnica u blizini sedišta kompanije u Nekarsulmu (pokrajina Baden-Virtemberg), Lidl je testirao koncept tzv. „svetova potreba“, gde su proizvodi bili raspoređeni po temama – poput „uradi sam“, bašta, sport i lifestyle, moda, dečiji svet te kuhinja i domaćinstvo. Asortiman je bio vizuelno označen bojama i izložen na tematskim policama.
Kurir Biznis/B92