Slušaj vest

Međutim, iza ove brojke kriju se brojni izazovi i rizici, upozorava poznati ekonomista Nemanja Antić.

- Oni što nose brzu hranu kao zarade dve-tri hiljade evra, i sad ti stvarno ne možeš da se trkaš sa tom platom. Međutim, niko ne kapira da on plaća svoja kola, da on plaća svoj bicikl, da vozi 12 sati, da padne 100 puta, da napravi pet saobraćajnih prekršaja i da razbije zglobove, kolena, i da je to ekstremno rizičan biznis. To niko ne može da radi 10 godina, može da radi jedno šest meseci dok ne prsne - ističe Antić.

Ovaj posao, iako finansijski primamljiv, nosi sa sobom fizičke napore, rizik od povreda i nesigurnost dugoročnog opstanka u branši. Dostavljači rade u različitim vremenskim uslovima, često prelaze velike razdaljine, a troškovi održavanja prevoznih sredstava padaju na njihova leđa.

Iako mnogima deluje kao jednostavan način da brzo zarade, stručnjaci savetuju da se pre ulaska u ovaj posao sagledaju svi aspekti – od zdravlja i sigurnosti do održivosti takvog načina rada na duže staze.

BiznisKurir.rs