Povodom teksta koji je na našem portalu objavljen 29. oktobra, a u kome se ističe da je istekao rok kineskom internet gigantu „Temu” da se izjasni o optužbama za kršenje prava potrošača u EU, našoj redakciji se obratila Sabina Nallim, portparol za Istočnu Evropu. Ona navodi da su primili zahtev EU i spremni su da u potpunosti sarađuju:

- U skladu sa našom dugogodišnjom posvećenošću poštovanju, preduzeli smo dalje značajne mere otkako smo proglašeni za VLOP 31. maja 2024. i nastavljamo da usavršimo našu praksu u skladu sa Zakonom o digitalnim uslugama. Bezbednost potrošača je glavni prioritet i pozdravljamo povratne informacije od svih zainteresovanih strana dok radimo na obezbeđivanju pristupa kvalitetnim, pristupačnim proizvodima za naše potrošače.

Što se tiče kvaliteta i kontrole naglašavaju da Temu primenjuje sveobuhvatan pristup kontroli kvaliteta na svojoj platformi koji je u skladu sa zahtevima tržišta na kojima posluju:

- Proces počinje onboardingom prodavaca, gde su obavezni da dostave neophodnu dokumentaciju. Pored toga, potpisuju sporazume kojima potvrđuju svoju posvećenost bezbednosti proizvoda i poštovanje propisa relevantnih za njihova tržišta. Temu podržava ovaj proces pružanjem smernica i resursa o zahtevima usklađenosti za različita tržišta. Kada se prodavci uključe, od njih se traži da pruže sveobuhvatne informacije o proizvodu, uključujući opise, broj modela/serije, trgovačko ime, cene, slike i relevantne dokumente ako je primenljivo. Sprovode se nasumične provere na licu mesta kako bi se potvrdilo da fizički proizvodi odgovaraju njihovim opisima i da su u skladu sa relevantnim standardima. Ovo uključuje proveru pakovanja, etiketa i bezbednosnih oznaka. Ako se posumnja da za bilo koji proizvod postoji potencijalna neusaglašenost, Temu preduzima brze mere, što može uključivati suspendovanje liste, traženje dodatne dokumentacije ili potpuno uklanjanje proizvoda - kaže portparol Temu.

Biznis.kurir.rs