TEMU SE POGUBIO U MORU PORUDŽBINA, VRAĆAJU PARE I ZA PAKETE KOJE SU ISPORUČILI! Beograđanki stigao sa zakašnjenjem, a onda joj leglo i 3.400 RSD na račun
Kupci prvo dobiju poruku da će im novac biti refundiran, jer im pošiljka nijedostavljena, a posle par dana pare im legnu na račun iako su pošiljku uredno dobili
Popularna aplikacija "Temu", koja je preko noći postala popularna i u Srbiji, toliko je zatrpana porudžbinama da su se njeni zaposleni potpuno pogubili i počeli da vraćaju novac i za pošiljke koje su uredno isporučene kupcima.
Upravo to se dogodilo jednoj čitateljki Kurira koja je preko ove aplikacije poručila par odevnih predmeta i dečije igračke.
- Čekala sam malo duže na isporuku, ali je porudžbina stigla u obećanom roku. Sve što sam poručila bilo je uredno upakovano. Deca su se obradovala igračkama koje su skroz u redu, dok se ispostavilo da su moje dve haljine obilčne krpe koje nikad neću obući. Ali to je to što sam poručila i tu nema greške. Međutim, posle par dana stigla mi je poruka da će mi biti vraćen novac pošto mi pošiljka nije isporučena. Bila sam u nekoj gužvi, a u strahu da je neka prevara u pitanju nisam ni pročitala poruku do kraja - priča J. Č. iz Beograda.
Prema njenim rečima taman kad je zaboravila na poruku iz Temu-a, stigla joj je poruka iz banke.
- Kad sam videla poruku o uplati oko 3.400 dinara setila sam se tog obaveštenja sa Temu-a i proverila na aplikaciji banke ko je uplatio novac. Ispostavilo se da je to stvarno Temu uradio. Verovatno su nešto pomešali. Moguće i da je paket stigao kasnije od predviđenog roka, ali u tom slučaju oni uplaćuju neku siću kao obeštećenje zbog kašnjenja. Ali kod mene je u pitanju neka zabuna. Bilo kako bilo, ja sada ne znam kako da im vratim pare. Ako budu tražili uplatiću im novac, jer sam ja sve kupljene proizvode dobila - kaže sagovornica Kurira.
Da je u moru porudžbina i pošiljki nastala nekekva ozbiljna zbrka na Temu-u potrvžuje i Dejan Gavrilović iz Udruženja potrošača "Efektiva".
- I ja sam jedan do tih ljudi kojima je paket stigao uredno na vreme, a posle nedelju dana mi je stigla poruka da će mi biti refundiran novac za taj paket zato što ga nisam dobio. To je očigledno neka greška i odmah sam ih kontaktirao preko čet bota da sam dobio paket i da ne želim da mi vraćaju novac. Rekli su da ne mogu da zaustave postupak refundacije, ali da ja mogu, kada mi novac legne ne račun, da im ga vratim. I poslali su mi link preko koga mogu da im vratim pare. I na tome je ostalo, jer mi novac još nije uplaćen. Nakon dva dana dobio sam novo obaveštenje da su mi odobrili 220 dinara kredita za narednu kupovinu zbog kašnjenja tog istog paketa. To pokazuje kolika je zbrka kod njih jer za isti paket u jednoj poruci kažu vraćamo vam novac jer paket nije stigao, a u narednoj se izvinjavaju što paket kasni i daju kredit za kupovinu od 220 dinara. Poenta priče je da je zbrka i ko bude pošten vratiće im pare, ko nije neće - ističe Dejan Gavruilović.
Ipak, oni koji su dobili i paket i novac nazad ne bi trebalo da se raduju previše, jer kako piše na sajtu Temu, ukoliko im se paket ne vrati, novac koji su refundirali kupcu mogu da skinu sa njegovog računa po njihovom nahođenju na osnovu istorije kupovine.
U KOJIM SLUČAJEVIMA TEMU VRAĆA NOVAC:
Na sajtu Temu navode se primeri kako i u kojim slučajevima Temu vraća novac kupcima:
- Možete da dobijete povraćaj novca unapred, a povraćaj novca ćemo izdati tek kada dostavite povratni paket. Ako ne primimo proizvode za povracaj, možemo da vam naplatimo preko prvobitnog načina placanja. Povraćaj novca unapred će biti odobren na osnovu vaše istorije kupovine i po našem nahodenju.
- Možete da dobijete trenutni povraćaj novca, kada ćemo povraćaj novca izdati pre nego što vratite proizvode. Ako ne primimo proizvode za povraćaj, možemo da vam naplatimo preko prvobitnog načina plaćanja. Trenutni povraćaj novca će biti odobren na osnovu vaše istorije kupovine i po našem nahodenju.
- Za povraćaje novca za vraćene proizvode, obradićemo vaš povraćaj novca nakon što primimo proizvode i oni prođu proveru kvaliteta. Ako je vraćeni proizvod korišćen, oštećen, nedostaju mu delovi ili je oštećen zbog nepravilnog pakovanja tokom povratne isporuke, povraćaj novca će biti smanjen kako bi se nadoknadila izgubljena vrednost proizvoda.
- Povraćaj sredstava za proizvode koji nedostaju: Pronađite odgovarajuću porudžbinu u centru za podršku, a zatim izaberite „proizvod/delovi koji nedostaju" da biste se prijavili za povraćaj sredstava ili kontaktirajte korisničku podršku/dobavljača za pomoć.
- Povraćaj sredstava za pošiljku koja se prikazuje kao dostavljena, ali nije primljena: Pronađite odgovarajuću porudžbinu u centru za podršku, a zatim izaberite "pošiljka se prikazuje kao dostavljena, ali nije primljena" da biste se prijavili za povraćaj sredstava ili kontaktirajte korisničku podršku/dobavljača za pomoć.
- U zavisnosti od vaše finansijske institucije, povraćaj novca na originalni račun plaćanja može da potraje 5 do14 radnih dana (do 30 dana). Originalna naknada za isporuku se ne vraća ako povraćaj robe nije prouzrokovan greškom Temu-a. Troškovi osiguranja, ako postoje, takode se ne vraćaju.
- Možete odabrati da prihvatite Temu kredite umesto povraćaja novca prema originalnom načinu plaćanja.
- Povraćaj novca u Temu kredite je brži od originalnog načina plaćanja.
- Temu krediti nemaju rok trajanja.
- Povraćaji novca na Temu kredit obično ne mogu biti poništeni nakon što su obrađeni.
GAZDA JOJ TRAŽI DA PLATI KREČENJE PRE NEGO ŠTO SE ISELI: U stanu provela 4 godine, ljubimci oštetili lajsne, ostale fleke na kuhinjskom zidu - Ona u dilemi