Slušaj vest

U toploj i prijateljskoj atmosferi hotela Museum u Beogradu, brend Poli predstavio je novu kampanju „Ludi za Poli, kako ko voli“ – kao logičan nastavak prošlogodišnje proslave velikog jubileja, 50 godina postojanja ove omiljene pileće kobasice. I u svojoj petoj deceniji, Poli nastavlja da se razvija, osluškuje savremene trendove i osvaja pažnju vernih kupaca kroz inovacije i kreativnu komunikaciju.

Nova kampanja oslikava trajnu emotivnu povezanost potrošača sa brendom, potvrđujući da Poli ostaje simbol kvaliteta, pouzdanosti i ukusa koji inspiriše i u novom vremenu – autentično, razigrano i kako ko voli.

Na događaju su predstavnici medija i partneri imali priliku da saznaju više o pravcima razvoja brenda, savremenim trendovima i komunikaciji koja prati evoluciju navika potrošača – od doručaka iz detinjstva do brzih i kreativnih obroka današnjice.

Ludi za Poli 4.JPG
Foto: Perutnina Ptuj

Tatjana Đokanović, direktorka marketinga kompanije Perutnina Ptuj, ovom prilikom je istakla:

- Poli nije samo proizvod – to je emocija, uspomena i deo svakodnevice mnogih ljudi. Ponosni smo što i posle 50 godina ostajemo dosledni vrhunskom kvalitetu, a istovremeno otvaramo nova poglavlja kroz inovacije, drugačije pristupe komunikaciji i nove formate koji
odgovaraju savremenim navikama potrošača. Kampanjom ‘Ludi za Poli, kako ko voli’ slavimo upravo tu raznolikost – svako ima svoj način da uživa u Poli ukusu.“

Kroz više od pet decenija, Poli je postala nezaobilazan deo svakodnevice – simbol pouzdanosti, sitnih užitaka i ukusa koji inspiriše nove generacije. Nova kampanja naglašava upravo tu univerzalnost Poli proizvoda – isti kvalitet, ali beskrajno mnogo načina da se u njemu uživa. Kako ko voli.