Pre 50 godina, 1974. godine, Perutnina Ptuj je na tržište lansirala pileću kobasicu Poli, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada do danas, Poli ostaje veran najvišim standardima kvaliteta i originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, koji se ogleda na svakom koraku njegovog delovanja.

Jubilarnih 50 svečano je obeleženo i u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.

- Mogli bismo reći da je naša Poli sudeći po godinama, dama srednjih godina, no s obzirom na njenu trenutnu aktivnost i u skladu s vrednostima koje živi zapravo je mladolika gospođica koja praktično još uvek ima čitav život pred sobom. Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju - sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli jedan od kultnih brendova u regionu - istakao je mag David Visenjak, direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj Grupu.

2.jpg
Promo 

Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom sveta, što potvrđuje i njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. godini prodaja svih kategorija marke Poli porasla na blizu 50 miliona evra.

Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa. Najsavremeniji procesi kojima garantujemo apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.

1.jpg
Promo 

- Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha brenda POLI. Dok nastavljamo zajednički put, osvrćemo se na to da je naš rezultat proizvod jedinstvenog truda, deljene vizije i sinergije svakog člana našeg tima, odličnih odnosa sa poslovnim partnerima, kao i velike podrške institucija. Ne postoje granice za ono što možemo postići dok smo zajedno - istakao je direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev na konferenciji za medije povodom pet decenija našeg omiljenog Polija.

9.jpg
Promo 

POLI ne poznaje granice

Od Skandinavije do Mediterana, strast za POLI ne poznaje granice. Poli se smatra jednim od najprepoznatljivijih brendova u regionu jugoistočne Evrope i postao je sinonim za posebnu pileću kobasicu. Danas smo ludi za Poli u više od 20 zemalja širom sveta. Na svom razvojnom putu, ovaj brend je prateći trendove i potrebe svojih ljubitelja uspešno širio delovanje, kontinuirano unapređujući svoj asortiman.

Prva među inovacijama bila je “lagana” Poli, sa sniženim procentom masti za 30 odsto kao odgovor na rastuću potrebu za laganijom ishranom. Kroz naredne godine razvijeni su novi ukusi dok se brend Poli proširio i na nove kategorije, uključujući Poli viršle, Poli Hammy pileću šunku, kao i paštetu Poli paté i liniju za decu Poli Kids (sa smanjenim sadržajem soli), kao i Poli zelena linija sa kojom se obraća svima koji iz bilo kog razloga traže kvalitetne i ukusne alternativne izvore proteina.

Poli je, takođe, ušla u svet „convenience“ programa sa svojim smrznutim proizvodima kao što su Poli Rolls i Poli Pizza, a kao najnoviji proizvod predstavljen je Poli Nuggets.

5.jpg
Promo 

Poli je u čast obeležavanja 50. godišnjice pripremila niz aktivnosti i promocija tokom čitave godine.

U skladu sa svojim identitetom, brend Poli ostaje večno mlad, odvažan i inovativan u svim koracima svog poslovanja. Tokom ove jubilarne godine marketinški projekti i aktivacije odvijaju se regionalno i globalno.

U 2024. godinu ušli su sa Poli u jubilarnom omotaču i novim proizvodom Poli 800 grama koji neće biti jedina inovacija ove godine. Sredinom februara startovala je tizer faza reklamne kampanje „Bila sam tu..“ u kojoj su aktivno učestvovali zaposleni kroz kreativne videe. Proslavu zlatnog jubileja otvorili su velikom retro žurkom u stilu 70-ih koju su organizovali za verna Poli lica, uticajne influensere sa kojima imaju dugogodišnju saradnju.

6.jpg
Promo 

Evociranje uspomena nastavili su kroz integrisanu markentišku kampanju, jer Poli proslavlja i za punih 50 godina lojalnosti i poverenja nagrađuje svoje najvernije potrošače tokom čitave rođendanske godine. U toku je i velika nacionalna nagradna igra u kojoj će najsrećniji dobitnik postati vlasnik novog Fiat 500 hybrid.

Briga za zajednicu nam je izuzetno važna i zato smo povodom Poli rođendana pokrenuli aktivaciju sređivanja školskih košarkaških terena uz donaciju lopti. Poli je dobila i svoju originalnu "Poli Time Machine" sa jedinstvenim iskustvom virtuelne stvarnosti na poli sajtu https://www.madaboutpoli.com/si/sl/poli-memories/. U duhu velikog jubileja i ove godine realizuju sada već tradicionalni, virtuelni POLI maraton u kom učešće mogu uzeti svi ljubitelji biciklizma.

Poli je bila uvek tu i u momentu mnogih prekretnica koje su obeležile naše živote od sredine 70-ih do danas. Sama po sebi predstavlja jednu od važnih inovacija koje su promenile i obogatile naš svakodnevni život.

OMILJENI PARIZER 50 GODINA OPSTAJE NA TRŽIŠTU: Obara sve rekorde, a najverniji potrošači mogu da učestvuju i u nagradnoj igri Autor: Promo

BiznisKurir.rs