Slušaj vest

Beograd, Srbija Nakon decenije uspešnog rada i preko milion usluženih zadovoljnih kupaca u Srbiji, LC Waikiki otpočeo je novo poglavlje otvaranjem najveće i najnaprednije flagship radnje u prestižnom tržnom centru Galerija. Svečano otvaranje proslavljeno je modnom revijom u glavnom holu beogradske Galerije, okupljajući ljubitelje mode, predstavnike medija, influensere i zvezde. Modnom spektaklu prisustvovao je pevač Nenad Knežević Knez, koji je uživao u društvu glumaca Tamare Dragičević, Ivane Dudić, Luke Raco, Matee Milosavljević, Vladimira Nićiforovića i Stefana Pialea. Na reviju je došla i mlada pevačica Sara Reljić u pratnji Mateje Matijevića. Influenserke Anna Lazarević, Lea Stanković, Ruža Rupić i mnoge druge posmatrale su reviju u društvu bivše manekenke Tamare Paunović i voditeljke Tijane Price. Nakon revije svi prisutni posetili su LC Waikiki flagship radnju.

LC Waikiki obeležava desetogodišnjicu poslovanja u Srbiji otvaranjem flagship radnje u Galeriji Beograd Foto: Peđa Mirić

Nova radnja zauzima 1.334 m2 modernog prostora, omogućavajući kupcima vrhunski doživljaj šopinga. Posetioci imaju pristup najnovijim kolekcijama žene, muškarce i decu, kao i širokoj ponudi obuće i modnih dodataka, prezentovanim u prostoru koji neprimetno integriše moderan dizajn i inovativne digitalne tehnologije.

„Otvaranjem flagship radnje u Galeriji Beograd želimo da ponudimo našim kupcima potpuno novo iskustvo kupovine i da predstavimo stratešku viziju LC Waikiki brenda za budućnost. Otkad smo otvorili prvu radnju u Srbiji 2015. godine ovo tržište postalo je jedno od najbitnijih za nas u regionu. Čast nam je što možemo da proslavimo ovaj korak zajedno sa našim kupcima, potvrđujući našu predanost zajedničkom cilju – da isporučujemo kvalitet, stil i pristupačnu modu još mnogo godina”, izjavio je Kemal Karataš, country manager za Srbiju u LC Waikiki kompaniji.

Kemal Karataš, country manager za Srbiju.jpg
Kemal Karataš, country manager za Srbiju u LC Waikiki kompaniji Foto: Peđa Mirić

Decenija rasta

Tokom prethodne decenije LC Waikiki ostvario je značajan rast koji je doživeo svoj vrhunac sa otvaranjem 50. radnje u Srbiji ove godine, etablirajući se tako kao jedan od omiljenih brendova u zemlji. Vođen motom brenda, „svi zaslužuju da se odevaju dobro”, LC Waikiki zadobio je poverenje i odanost miliona kupaca širom planete. Osim na komercijalni uspeh, LC Waikiki naročito je ponosan na to što upošljava 900 lokalnih radnika. Nova flagship radnja epitom je uspeha brenda i reflektuje njegovu dugoročnu viziju.

Dugoročna vizija

Sa preko 1.200 radnji u 59 zemalja LC Waikiki nastavlja da ostvaruje svoju globalnu misiju: učiniti modu pristupačnom svima. Otvaranje radnje u Galeriji Beograd predstavlja ključni korak u dugoročnoj viziji brenda za deceniju pred nama, viziji koja podrazumeva dalji rast.

O LC Waikikiju
Osnovan 1988, LC Waikiki trenutno je prisutan u 59 zemalja širom sveta, sa preko 1.200 radnji. Vođen motom „svi zaslužuju da se odevaju dobro”, brend inspiriše milione kupaca širom sveta kvalitetom, stilom i pristupačnošću.

Promo