Slušaj vest

EPS je saopštio da prelazak na naplatu električne energije preko tekućih računa poslovnih banaka nema nikakve posledice po kupce, niti ima bilo kakve štete za njih. Svaka drugačija interpretacija je loša namera i pogrešna s ciljem da se unizi reputacija najveće kompanije u zemlji, navodi EPS.

"I ranije smo bili svedoci takvih namera koje su imale političku pozadinu, iako se često skrivaju iza zaštite kupaca ili radnika. To je očigledno i sada slučaj", navodi se u saopštenju EPS-a.

Kako se dodaje, proces prelaska na naplatu električne energije preko računa poslovnih banaka, umesto Uprave za trezor, počeo je 2018. godine i realizovan je fazno prateći prelazak centara za podršku garantovanom snabdevanju na jedinstveni SAP biling sistem.

"Naplata preko tekućeg računa poslovne banke najpre je 2018. godine uspostavljena za područje centra Kragujevac, potom je tokom narednih godina promena izvršena na područjima centara Niš, Novi Sad, Kraljevo i na kraju proces je završen ove godine prelaskom poslednjeg centra Beograd. Alta banka je jedna od banaka sa kojom EPS AD ima poslovnu saradnju, a tekući račun u toj banci je uplatni račun samo za područje Centra za podršku garantovanom snabdevanju Beograd", navodi se u saopštenju.

EPS, kao najveća kompanija u zemlji, ima razvijenu saradnji sa svim poslovnim bankama u Srbiji, kako državnim, tako i privatnim.

"Podsećamo, na javnom pozivu za izbor procesora plaćanja u okviru aplikacije i portala „EPS uvid u račun” od 6 banaka koje su dostavile ponudu izabrana je Alta banka, jer je dala najnižu cenu provizije i najpovoljnije uslove. Kupci i dalje imaju mogućnost online plaćanja računa preko svojih ličnih banaka", ističe se u saopštenju.

Dodaje se da prelazak na naplatu preko tekućih računa poslovnih banaka nema apsolutno nikakvih posledica po kupce električne energije.