Putnica koja je putovala iz Nemačke za Hrvatsku rezervirala je prevoz kod više kombi prevoznika u isto vreme.

Ona je srećno stigla na odredište s jednim prevoznikom, ali putovanje joj se nije svidelo.

Naime, u jednoj od grupa na Fejsbuku se požalila kako je vožnja predugo trajala, kao i da joj vozač nije stao tamo gde je ona tražila.

Kritike nakon vožnje

Nakon kritike koju je uputila na račun vozača na društvenim mrežama, javili su se drugi vozači tvrdeći kako je dotična i kod njih imala rezervaciju za prevoz u isto vreme. Jednima je rekla da radi, drugima da ne putuje, a trećima se čak nije udostojila ni da se javi na telefon.

Verujemo kako ovo nije prvi ovakav slučaj koji se dogodio prevoznicima koji putuju na relaciji Nemačka – Hrvatska. Vozači su zasigurno doživeli mnoge zgode i nezgode od strane putnika.

Nije lako ni vozačima, ni putnicima

Nije retkost da se putnici žale da putuju duže nego što bi trebalo, na šta, s obzirom na stanje na putevima, radove i saobraćajne nesreće, vozači mogu malo da utiču.

Nemali broj putnika se osim na poskupljenje karata, žali i na naplatu dodatnog prtljaga.

Vozačima svakako nije lako, budući da putnici često u prtljagu imaju nedozvoljene stvari, a događalo se da putnici samo zbog jednog putnika s nevažećim dokumentima svi ostanu duže na graničnom prelazu.

BiznisKurir/Fenix-magazin