OVO JE NAJBOLJI NAČIN ZA REKLAMACIJU TURISTIČKE USLUGE! Nikolić: Mi na odmoru želimo razonodu, a ne da prolazimo kroz NOĆNU MORU
Šta se dešava i šta možete da uradite kada niste zadovoljni turističkom uslugom ili nekim proizvodom koji ste kupili?
To izgleda znaju Šumadinci koji su se u toku prošle godine kragujevačkom Savetovalištu za potrošače obratili u vidu prigovora više od dve i po hiljade puta.
Od tog broja, skoro polovina prigovora stigla je iz Kragujevca odakle nam se javila dopisnica Kurir TV Ivana Đorđević.
- Turistička usluga je kao i svaka druga, ali je po prirodi dijametralno suprotna od, recimo, kupovine robe. Zato što nigde ne postoji da vi bilo šta platite unapred kao u turističkim usluigama. Niste sigurni da ćete dobiti takvu uslugu i rizik je veći - kaže Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije.
Sagovornik Kurir televizije pojasnio je gledaocima kako u prakci izgleda postupak reklamacije.
- Postoje zakonom propisana pravila koja se ziču prigovora. Rokovi za ofdgovor su 8 dana. A najbolje je izjaviti prigovor na licu mesta jer se dešava da se ispravi. Putnici su se žalili preddtavniku agencije koji mora da bude na lokaciji i problem se rešava na licu mesta. Dakle, obavezno se javite odmah i svi su zadovoljni. Mi svi idemo na more, na odmor, da se razonodimo, ali kad se to pretvori u noćnu moru, sve dobija drugu konotaciju - istakao je Nikolić.
Kurir.rs
STOLE HITNO PRODAJE KUĆU I PLAC ZA SAMO 10.500 EVRA! Imanje kod Paraćina ima i bunar i voćnjak, a interesovanje kupaca je ogromno