KAKO JE KORONA UTICALA NA NAŠE POTROŠAČKE NAVIKE? Petar Bogosavljević o novim izazovima potrošača (KURIR TELEVIZIJA)
Svetski dan potrošača ove godine obeležava se u vreme globalne krize izazvane koronavirusom: Šta je pandemija promenila u vašim potrošačkim navikama i da li više kupujete onlajn?
Petar Bogosavljević iz Pokreta za zaštitu potrošača priduržio nam se u Pulsu Srbije.
Korona nas je sve naučila da koristimo internet. Iz perspektive potrošačkih prava, mnoge izazove nam je to donelo ali i blagodeti. Bogosavljević nam objašnjava i koje: “Sama pandemija koliko je donela zla, toliko je donela i pozitivnih stvari upravo u ovom delu o promeni odnosa potrošača međusobno, potrošača među državnim organima, prema trgovcima, trgovca prema potrošačima. Mislim da su potrošači u tom delu upravo bili ti koji su se dosta brzo menjali I prilagođavali, što su upravo vrednosti i blagodeti nove tehnologije. U pitanju je skraćivanje vremena naručivanja narudžbine i dopremanja robe kao i pojednostavljivanje celog tog sistema koji funkcioniše. Nažalost, mi smo još dosta daleko da neposredno osetimo, koristimo i primenjujemo te blagodeti", objašnjava Petar Bogosavljević. Nakon početka epidemije prošle godine, mnogi su iskoristili krizu i povećavali cene protivzakonito. Danas, godinu dana kasnije postavlja se pitanje, da li je ta praksa dovedena u red?
“U velikoj meri su prevaziđeni ti konkretni problemi koji su došli u prvom talasu pandemije, jer je bilo nesnalaženja.”
Kurir.rs
PRLIĆI VEĆ ČETVRT VEKA ZARAĐUJU OD OVE UNOSNE BILJKE: Traži minimalna ulaganja, ne napadaju je bolesti i insekti - Na svom imanju uzgajaju 800 sadnica