Prednosti onlajn plaćanja
NJUZVIK KONFERENCIJA: Trgovci otkrivaju kako se postaje povlašćen kupac
Mogućnost da vam neko donese sve neophodne namirnice na vrata privilegija je digitalnog društva, poruka je stručnjaka
BEOGRAD - Prednosti kupovine i plaćanja preko interneta i kako postati privilegovan kupac u savremenom digitalnom svetu glavne su teme konferencije koju će u ponedeljak, 21. marta, organizovati Njuzvik.
Namera ovog magazina je da na skupu pod nazivom „Digitalno bankarstvo i ekonomija - trgovina, poslovanje, sigurnost“, koji će biti održan u hotelu „Kraun plaza“, stručnjaci iz sfere digitalnog poslovanja, bankarstva i trgovine razmenom informacija i iskustava široj javnosti približe sve prednosti e-trgovine, korišćenja digitala u razvoju i unapređenju poslovanja.
Potrebe potrošača
Jedan od panelista na konferenciji Nikola Kostoski iz kompanije „Delez Srbija“ ističe da kupovina putem interneta budi interesovanje sve većeg broja ljudi.
- Ipak, dosta njih je i dalje neodlučno, pa je važno ovu temu dodatno demistifikovati. Već danas kupovina u „Maksi“ onlajn prodavnici je jednostavna i prilagođena potrebama potrošača. Na primer, lista proizvoda koje ste jednom kupili može se zapamtiti i svaki sledeći put poručiti samo jednim klikom. Mogućnost da vam neko donese sve neophodne namirnice na vrata je privilegija savremenog digitalnog društva i verujemo da ćemo ovom konferencijom javnost još bolje upoznati sa svim njenim pozitivnim stranama i velikim pogodnostima koje poseduje - kaže Kostoski.
Ivana Todorović, šef eksternih komunikacija u Sosijete ženeral banci, naglašava da sve ubrzaniji razvoj novih tehnologija utiče i na korišćenje bankarskih proizvoda i usluga.
- Sve više ljudi bira da transakcije obavlja onlajn i na taj način štedi vreme i novac, i to je dobra vest. Zato smatramo da je edukacija i dalje podizanje svesti o svim prednostima koje donosi korišćenje elektronskog bankarstva veoma važna - kaže Todorovićeva.
Razmena ideja
Dragica Mujković iz Erste banke očekuje da će konferencija o digitalnom bankarstvu biti dobra prilika za razmenu znanja i ideja.
- Nadamo se da će ova konferencija pomoći da tokom razmene mišljenja na bankarskom panelu svi unapredimo svoje znanje i dobijemo nove ideje jer svi radimo u najboljem interesu klijenata. S druge strane, svi ostali paneli deluju vrlo zanimljivo i ovo je sigurno prilika i da kolege iz struke čuju i nauče nove stvari - ističe Mujkovićeva.
Namera ovog magazina je da na skupu pod nazivom „Digitalno bankarstvo i ekonomija - trgovina, poslovanje, sigurnost“, koji će biti održan u hotelu „Kraun plaza“, stručnjaci iz sfere digitalnog poslovanja, bankarstva i trgovine razmenom informacija i iskustava široj javnosti približe sve prednosti e-trgovine, korišćenja digitala u razvoju i unapređenju poslovanja.
Potrebe potrošača
Jedan od panelista na konferenciji Nikola Kostoski iz kompanije „Delez Srbija“ ističe da kupovina putem interneta budi interesovanje sve većeg broja ljudi.
- Ipak, dosta njih je i dalje neodlučno, pa je važno ovu temu dodatno demistifikovati. Već danas kupovina u „Maksi“ onlajn prodavnici je jednostavna i prilagođena potrebama potrošača. Na primer, lista proizvoda koje ste jednom kupili može se zapamtiti i svaki sledeći put poručiti samo jednim klikom. Mogućnost da vam neko donese sve neophodne namirnice na vrata je privilegija savremenog digitalnog društva i verujemo da ćemo ovom konferencijom javnost još bolje upoznati sa svim njenim pozitivnim stranama i velikim pogodnostima koje poseduje - kaže Kostoski.
Ivana Todorović, šef eksternih komunikacija u Sosijete ženeral banci, naglašava da sve ubrzaniji razvoj novih tehnologija utiče i na korišćenje bankarskih proizvoda i usluga.
- Sve više ljudi bira da transakcije obavlja onlajn i na taj način štedi vreme i novac, i to je dobra vest. Zato smatramo da je edukacija i dalje podizanje svesti o svim prednostima koje donosi korišćenje elektronskog bankarstva veoma važna - kaže Todorovićeva.
Razmena ideja
Dragica Mujković iz Erste banke očekuje da će konferencija o digitalnom bankarstvu biti dobra prilika za razmenu znanja i ideja.
- Nadamo se da će ova konferencija pomoći da tokom razmene mišljenja na bankarskom panelu svi unapredimo svoje znanje i dobijemo nove ideje jer svi radimo u najboljem interesu klijenata. S druge strane, svi ostali paneli deluju vrlo zanimljivo i ovo je sigurno prilika i da kolege iz struke čuju i nauče nove stvari - ističe Mujkovićeva.
Velika očekivanja
NEOPHODNA EDUKACIJA KLIJENATA
Danijele Gavrilović, rukovodilac Odseka za elektronsku prodaju u Rajfajzen banci, očekuje da će na Njuzvikovoj konferenciji biti predstavljene aktuelne tendencije na polju digitalnog poslovanja, kao i da će se čuti iskustva drugih banaka po pitanju izazova s kojima se susreću.
- Nadamo se da će konferencija u velikoj meri doprineti boljoj informisanosti građana, s obzirom na to da je neophodna sveobuhvatna edukacija klijenata, kao i podizanje svesti o prednostima digitalnog bankarskog poslovanja - kaže ona.
"VAŽNO JE DA SE POVEZUJEMO" Vučićev govor na Sajmu "Vinska vizija Otvorenog Balkana": Malo koji deo naše privrede je snažno napredovao kao vinarska industrija