MILION SADNICA ZA ZELENIJU SRBIJU: Završena šesta sezona projekta „Zasadi Drvo“ a izložba će biti postavljena u Botaničkoj bašti!
Izložba koja sublimira svih šest godina projekta „Zasadi Drvo“ biće postavljena i u Botaničkoj bašti. Od početka projekta, uz podršku više od 1.500 građana, volontera, partnera i institucija, ozelenjeno je 40 gradova i pošumljeno više od 500 lokacija širom Srbije
Šesti ciklus projekta Zasadi Drvo koji realizuju Wireless Media Group i dm drogerie markt, uspešno je priveden kraju, a tim povodom organizovana je završna svečanost i prateća izložba.
Milion posađenih sadnica širom Srbije, koje rastu u nove šume – cilj koji su Wireless Media Group i dm drogerie markt postavili još 2019. godine – sada je i ostvaren. Ova najmasovnija sadnja u Srbiji postala je simbol zajedništva i ekološke odgovornosti, sa ciljem unapređenja životne sredine i očuvanja prirodnih resursa. Na završnom događaju šestog ciklusa organizovana je izložba i koktel.
- Za nas je ovaj ciklus bio izuzetno značajan jer smo uspeli da ostvarimo jedan veoma važan cilj, da posadimo milionitu sadnicu. Ono po čemu je ovaj projekat od samog početka specifičan i potpuno jedinstven u Srbiji, a možda čak i u regionu, jeste činjenica da smo okupili preko hiljadu volontera, više od 20 institucionalnih partnera, organizovali brojne radionice i edukativne aktivnosti za najmlađe. Želeli smo da od malih nogu razvijemo svest o značaju zaštite životne sredine - izjavila je Ruža Veljović, direktorka korporativnih poslova, komunikacija i marketinga WMG.
- Ponosni smo na sve volontere i partnere koji su se priključili projektu. Posebno smo ponosni na naše zaposlene, koji su bili uz nas tokom svih sezona i godina. Radujemo se novim koracima i nadamo se da će nam se pridružiti još kompanija - kaže je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka dm drogerie markt.
Izložba koja sublimira svih šest godina projekta „Zasadi drvo“ biće postavljena i u Botaničkoj bašti. Od početka projekta, uz podršku više od 1.500 građana, volontera, partnera i institucija, ozelenjeno je 40 gradova i pošumljeno više od 500 lokacija širom Srbije.
- „Vojvodinašume“ su od samog starta partner u ovoj akciji, koja već polako postaje tradicionalna. Nadam se da će se nastaviti i u narednim godinama, sa još više entuzijazma i većim interesovanjem škola, lokalnih samouprava i građana. Ovaj projekat ne može brzo da se završi, ali uz uključivanje šire javnosti, sve je moguće - kaže Slađana Dabić, samostalni stručni saradnik za gajenje šuma JP "Vojvodinašume".
I to nije kraj. Kompanije Wireless Media Group i dm drogerie markt već imaju nove ciljeve u okviru svoje saradnje, kojima će dodatno učvrstiti temelje ekoloških promena na tlu Srbije.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Kurir.rs
STAN U GRADU KOJI SRBI OBOŽAVAJU KOŠTA KAO SVETOG PETRA KAJGANA: Cene trostruko skočile, polovni košta kao dva nova usred Beograda!