Slušaj vest

Šesti ciklus projekta Zasadi Drvo koji realizuju Wireless Media Group i dm drogerie markt, uspešno je priveden kraju, a tim povodom organizovana je završna svečanost i prateća izložba.

Milion posađenih sadnica širom Srbije, koje rastu u nove šume – cilj koji su Wireless Media Group i dm drogerie markt postavili još 2019. godine – sada je i ostvaren. Ova najmasovnija sadnja u Srbiji postala je simbol zajedništva i ekološke odgovornosti, sa ciljem unapređenja životne sredine i očuvanja prirodnih resursa. Na završnom događaju šestog ciklusa organizovana je izložba i koktel.

PETI CIKLUS PROJEKTA „ZASADI DRVO“ U PUNOM JEKU: Beograd u proteklih sedam meseci postao bogatiji za čak 1700 novih sadnica Foto: Nemanja Nikolić

 - Za nas je ovaj ciklus bio izuzetno značajan jer smo uspeli da ostvarimo jedan veoma važan cilj, da posadimo milionitu sadnicu. Ono po čemu je ovaj projekat od samog početka specifičan i potpuno jedinstven u Srbiji, a možda čak i u regionu, jeste činjenica da smo okupili preko hiljadu volontera, više od 20 institucionalnih partnera, organizovali brojne radionice i edukativne aktivnosti za najmlađe. Želeli smo da od malih nogu razvijemo svest o značaju zaštite životne sredine - izjavila je Ruža Veljović, direktorka korporativnih poslova, komunikacija i marketinga WMG.

- Ponosni smo na sve volontere i partnere koji su se priključili projektu. Posebno smo ponosni na naše zaposlene, koji su bili uz nas tokom svih sezona i godina. Radujemo se novim koracima i nadamo se da će nam se pridružiti još kompanija - kaže je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka dm drogerie markt.

Izložba koja sublimira svih šest godina projekta „Zasadi drvo“ biće postavljena i u Botaničkoj bašti. Od početka projekta, uz podršku više od 1.500 građana, volontera, partnera i institucija, ozelenjeno je 40 gradova i pošumljeno više od 500 lokacija širom Srbije.

Zasadi drvo Foto: Kurir Televizija

- „Vojvodinašume“ su od samog starta partner u ovoj akciji, koja već polako postaje tradicionalna. Nadam se da će se nastaviti i u narednim godinama, sa još više entuzijazma i većim interesovanjem škola, lokalnih samouprava i građana. Ovaj projekat ne može brzo da se završi, ali uz uključivanje šire javnosti, sve je moguće - kaže Slađana Dabić, samostalni stručni saradnik za gajenje šuma JP "Vojvodinašume".

I to nije kraj. Kompanije Wireless Media Group i dm drogerie markt već imaju nove ciljeve u okviru svoje saradnje, kojima će dodatno učvrstiti temelje ekoloških promena na tlu Srbije.

MILION SADNICA ZA ZELENIJU SRBIJU: Završena šesta sezona projekta „Zasadi drvo“ a izložba će biti postavljena u Botaničkoj bašti! Izvor: Kurir televizija

Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Kurir televizija je dostupna na kanalu broj 109 za korisnike MTS Iris TV, na kanalu 9 za korisnike m:SAT TV, Supernova i Yettel Hipernet TV, na kanalu 9 za korisnike SBB EON, na kanalu 108 za korisnike BeotelNet, na kanalu 8 za korisnike Orion telekoma i na kanalu broj 112 za korisnike Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme M:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, kao i na aplikaciji Arena Cloud.

Kurir.rs

Milion sadnica, milion osmeha: Akcija "Zasadi drvo" okupila najmlađe ambasadore u borbi za zeleniju Srbiju i poručila - svako drvo je korak ka zdravijem životu! Izvor: Kurir televizija