Slušaj vest

Projekat "Zasadi drvo" koji su 2019. godine pokrenule kompanije WMG i dm drogeri markt predstavlja najveći pokret masovne sadnje u Srbiji i danas je na pragu ostvarenja velikog cilja.

Tokom šest ciklusa ovaj projekat je postao simbol zajedništva i pokazao kako spoj ljubavi prema prirodi stvara nešto veliko, traje i ostaje za buduće generacije. 

To­kom sa­mo jed­nog po­pod­ne­va čak 1.000 sa­d­ni­ca cr­nog bo­ra za­sa­đe­no na br­du Ća­va na­do­mak Kra­lje­va na po­če­t­ku še­stog ci­klu­sa „Za­sa­di dr­vo“ Foto: Promo

Više o samom projektu i ciljevima za jutarnji program Kurir televizije pričale su Irena Petrović, direktorka WMG fondacije i Ruža Veljović, direktorka korporativnih poslova, komunikacija i marketinga WMG.

Petrović je pričala o početku projekta, ali i gde je on danas:

- Kada smo počinjali imali smo viziju da nešto uradimo, da doprinesemo da se nešto promeni, ali nismo tako daleko stigli, nisu nam bile takve ambicije. Mislili smo da će sve ići sporije i da će se teže realizovati ideja pošumljavanja Srbije, a mi smo sada na korak do milionite sadnice. To je uspeh na koji smo jako ponosni, a sve je krenulo 2019. godine, mi smo napravili ideju koja se izrodila iz projekta Održiva budućnost gde smo želeli da građanima pojasnimo šta znači održivost, te teme nisu bile toliko zastupljene u javnosti, pa smo hteli kroz primer dobre prakse da pokažemo što je to svima važno na globalnom nivou. Potom smo shvatili da treba da uradimo nešto konkretno, a mi kao jedna od vodećih medijskih kuća, treba da okupimo ljude koji gaje iste vrednosti, pa smo krenuli u priču sa sadnjom. 

"NA KORAK SMO DO MILIONITE SADNICE, A OVAKO JE POČEO PROJEKAT POŠUMLJAVANJA SRBIJE"  Izvor: Kurir televizija

Petrović je pričala o cilju koji su imali za prvu sezonu:

- Postavili smo cilj od 50.000 stabala, to je zvučalo tako mnogo, a ispotavilo se da smo uspeli u jednom danu na 34 lokacije zasadimo više od tog broja. Tada smo shvatili kakva je to moć da pozovete građane i oni razumeju važnost i dođu da budu deo te priče. Moram da se zahvalim dm drogeri markt, oni su sa nama krenuli u ovu priču i dan danas su tu sa nama ravnopravno.

Veljović je pričala o ogromnom broju građana, kako je došlo do motivacije i kakve su reakcije nakon radnog dana:

- Za nas je ovo postalo više od projekta, prvo smo mislili da je lepa inicijativa, a godinama smo počeli veoma emotivno da reagujemo kada je u pitanju projekat "Zasadi drvo" i to je preraslo u pokret ozelenjavanja Srbije. Mnoga deca su 2019. godine imali pet ili 10 godina, danas su to tinejdžer, neki čak i punoletni, a ideja je bila da njima usadimo tu svest koliko je lično važno doprineti u zaštiti životne sredine. Samim tim, mnogo smo sreći zbog broja volontera. Mi sadimo tokom cele godine, postoji čitav ciklus koji uključuje prikupljanje semena, idemo da pretvaramo deponije u zelene oaze, pravimo edukativne radionice... Dakle podižemo svest, ali i usađujemo najmlađima koliko je važna jedna ovakva akcija. 

Kurir televizija je dostupna na kanalu broj 109 za korisnike MTS Iris TV, na kanalu 9 za korisnike m:SAT TV, Supernova i Yettel Hipernet TV, na kanalu 108 za korisnike BeotelNet, na kanalu 8 za korisnike Orion telekoma i na kanalu broj 112 za korisnike Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme M:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, kao i na aplikaciji Arena Cloud.

Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Kurir.rs

OVO JE DOKAZ VELIKE BRIGE PREMA ZAŠTITI ŽIVOTNE SREDINE:

"OVO JE DOKAZ VELIKE BRIGE VRNJAČKE BANJE PREMA ZAŠTITI ŽIVOTNE SREDINE" Akcija Zasadi drvo i fokus na japansku trešnju - "Zelenilo je neophodno za bolje sutra" Izvor: Kurir televizija