Veštačka inteligencija je sjajna za oponašanje stvari i pojava, ali neće zameniti bilo šta što ima veze sa komunikacijom, emocijama i donošenjem odluka u realnom vremenu.

Predviđa se da će veštačka inteligencija u budućnosti zameniti čak 300 miliona radnika, postoje i poslovi koje verovatno nikada neće moći da obavlja. To su poslovi koji uključuju ljudski faktor - komunikaciju, terenski rad, trenutno donošenje odluka i poslovi usmereni na interakciju sa drugim ljudima. Ovde se krije nezamenljiva ljudska dimenzija koja čini ove poslove posebnim i neprevaziđenim.

Jedan od poslova koje veštačka inteligencija definitivno neće moći da zameni je uloga Business Developer-a. On predstavlja ključnu kariku u rastu i razvoju kompanije, a samo ljudi imaju sposobnost da prepoznaju jedinstvene situacije u kojima mašine nikada neće moći da se snađu.

Iako se u ovom poslu podjednako dobro snalaze i muškarci i žene, već dugo važi stereotip da je to muško zanimanje. Iz ovog razloga, kompanija Coca-Cola HBC Srbija je pokrenula kampanju koja poziva sve žene da se pridruže dinamičnom svetu, pokažu svoj potencijal i postanu deo prodajnog tima koji ne priznaje ograničenja i stereotipe. Ovaj tim ne samo da dominira na tržištu, već predstavlja nezamenjiv deo koji mašine neće moći da zamene ljudski doprinos.

Rajka, Maja, Miroslava, Marija, Jelena i Milica, već neko vreme su Business Developer-ke u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija. Svojim zalaganjem, postignutim rezultatima i uspešnim odnosima sa kupcima, potvrđuju našu priču o veštačkoj inteligenciji, istovremeno menjajući tradicionalno ukorenjen narativ podele na muško - ženske poslove i očekivanja da rade isključivo muški posao.

One su uspešno uspele da se izbore sa stereotipima, kao što su priče da je to pretežak posao za ženu, da ih niko ne shvata ozbiljno, da žene ne znaju da pregovaraju, kao i da je ovo posao u kojem nema stabilnosti i mogućnosti za napredovanje. Pored toga što svakodnevno razbijaju predrasude, njihova priča je priča o upornosti i uspehu, a njihova zajednička destinacija i zdravo okruženje je prodajni tim koji ne poznaje granice.

Pozicija Business Developera je u srcu kompanije Coca-Cola HBC Srbija, a ovaj posao je kao stvoren za sve koji imaju iskustva na sličnim pozicijama ili u prodaji, kao i za one koji preferiraju terenski posao. Važno je da osoba dobro funkcioniše u timu, voli rad sa ljudima, gradi poverenje sa kupcima, brzo se prilagođava okruženju, i želi stalno da se usavršava. Ako ste se u ovome prepoznale, ovo je posao za vas.