„Apsolutno da. Zato i odgovorno krećemo u susret budućnosti bez duvanskog dima. Filip Moris i mi, zaposleni u kompaniji verujemo da je „Unsmoke“ pravi način da se svi zajedno – pušači, nepušači, naši prijatelji i porodice, ujedinimo u viziji sveta bez duvanskog dima“.

„Najbolje rešenje za potpuno oslobađanje od duvanskog dima jeste da nepušači nikada ne počnu ili se ne vrate ovoj navici. Da pušači ostave cigarete. Želimo da im poručimo da to mogu i treba da učine, zbog sebe i svojih bližnjih. Ukoliko to ipak ne učine, naša odgovornost je da im ukažemo i na manje štetne alternative“, kaže Jelena Preradović Stevanović, menadžer internih komunikacija i održivog razvoja u kompaniji Filip Moris.

„Verujem u ono što radimo u Filip Morisu. Svesni smo da globalnu transformaciju treba da prihvatimo kao izazov i aktivno učestvujemo u promenama, koje se poslednjih godina dešavaju brže nego ikad. Naša vizija je da budemo podrška našim potrošačima, društvu i zajednici u kojoj poslujemo i to na način na koji se od nas i očekuje.

Uvek sam želela da radim za kompaniju koja se odgovorno ponaša prema svom okruženju. Zato mi je ovaj posao pružio puno zadovoljstva, jer sam zahvaljujući njemu poslednjih 15 godina kreirala ili učestvovala u mnogim programima koji su postali najbolje prakse u pogledu zaštite životne sredine, brige o zaposlenima, uvođenju najboljih standarda i praksi.

Ipak, kao neko ko se bavi održivim razvojem, često sam se susretala sa pitanjem: Da li duvanska kompanija može biti lider održivog razvoja, imajući u vidu štetnost cigareta po ljudsko zdravlje? Zato, upravo u „Unsmoke“ inicijativi prepoznajem vrednosti i moralnu obavezu da mi, kao najveća duvanska kompanija u svetu prvi glasno i nedvosmisleno kažemo da smo tu da podržimo svet da se oslobodi duvanskog dima“.

„Unsmoke your world“ je globalna inicijativa kompanije Filip Moris koja podstiče Unsmokere – pušače, nepušače i društvo u celini da se oslobodi duvanskog dima.

Prema poslednjim istraživanjima Svetske zdravstvene organizacije, u svetu trenutno ima oko 1,1 milijarda pušača a ova brojka će se, prema procenama, zadržati i 2025. godine.

Kompanija veruje da će na ovaj način podići svest javnosti da se broj pušača redukuje a da se onima koji ipak hoće da nastave sa korišćenjem ovih proizvoda, ponude druge alternative.

Promo tekst