NAJBOLJI POLOVNJACI DO 10 GODINA STAROSTI: Zaboravite na BMW, Mercedes i Audi, ovi automobili su dobili najbolje ocene!
Stručnjaci su sastavili spisak najpouzdanijih korišćenih automobila starijih između 5 i 10 godina.
Kupovina novog automobila predstavlja ogromno opterećenje za kućni budžet, pa su polovnjaci za većinu jedina moguća opcija. Ipak, nisu sva polovna vozila na tržištu jednako dobra kupovina, i to ne samo zbog potencijalno vraćene kilometraže, već i zbog činjenice da neka za samo par godina vožnje više nisu jednako pouzdana.
Kako bi spasli kupce od potencijalno loše kupovine, stručnjaci su sastavili spisak najpouzdanijih korišćenih automobila starijih između 5 i 10 godina, sa kojima vlasnici tokom korišćenja u prethodnih 12 meseci nisu imali ni jedan problem. Koji je to proizvođač na samom vrhu spiska, a koji na njegovom dnu?
Top 5 najpouzdanijih automobila
Sam vrh rejtinga zauzeli su četvorotočkaši proizvođača Leksus, koji su sakupili ukupno 81 od 100 poena, dok je drugo mesto pripalo Tojoti, sa 74 poena. "Bronzu" je uzela Mazda, dok je odmah iza nje na spisku najpouzdanijih proizvođača - Honda. Japanska Akura zatvorila je TOP 5 ovog rejtinga sa sasvim solidnih 55 od maksimalnih 100 poena.
Na spisku pouzdanih vozila našli su se i Bjuik, Volvo, Nisan, Subaru i Karilak, dok Mercedes-Benc nije uspeo da se plasira u TOP 10, već je zauzeo tek 11. mesto. Nešto manje pouzdan pokazao se drugi najomiljeniji "Nemac" - BMW koji je uspeo da prikupi tek 45 od 100 bodova. Audi se našao na 14. mestu, dok je Tesla odmah ispod.
Leksus i Tojota imaju dugu istoriju
Poznavaoci automobila ovakvom rang-listom verovatno nisu nimalo iznenađeni, imajući u vidu da proizvođači poput Leksusa i Tojote imaju dugu istoriju tokom koje kontinuirano ulažu u osavremenjavanje svojih modela, umesto da svako malo predstavljaju nove četvorotočkaše upitnih performansi i parametara koji utiču na pouzdanost.
"Naši podaci konzistentno pokazuju da su kroz duži vremenski period vozila ovih brendova prepoznata kao pouzdana ne samo kada su nova, već i nakon nekoliko godina korišćenja", naveo je Stiven Elek, stručnjak za automobile iz kompanije Konzjumer Riports, a preneo portal Vižual Kapitalist.
Kurir.rs/MONDO
KO JE BIO NAJBOGATIJI ČOVEK BIVŠE JUGE? Živeo u dvorcu, pa ostao bez svega - Upamćen po najvećem gubitku u istoriji