Slušaj vest

Ivana je nedavno odlučila da kupovinu obavi putem popularne onlajn platforme Temu. Naručila je proizvod koji joj se dopao, ali kada je paket stigao usledilo je razočaranje. Umesto očekivane robe, dobila je artikal pogrešne veličine i boje, uz to i oštećen.

Nije želela da gubi vreme, te je kontaktirala sa korisničkom službom Temua i zatražila povraćaj novca uz vraćanje robe. Odgovor koji je dobila potpuno ju je iznenadio. Temu joj je poručio da će joj iznos od 1.627 dinara biti vraćen, ali da nema potrebe da im vraća proizvod.

- Odradila sam povraćaj robe zbog oštećenog proizvoda, neodgovarajuće boje i veličine. Novac će biti vraćen, ali robu ne moram da im šaljem. Ne razumem zašto, jer meni ne treba - ispričala je Ivana.

shutterstock-temu-6.jpg
Foto: Shutterstock

Njeno iskustvo izazvalo je veliku pažnju u Fejsbuk grupi posvećenoj razmeni iskustava sa kupovinom na Temu-u. Jedna od članica grupe potvrdila je da Temu ne zahteva povrat robe ukoliko se radi o manjem iznosu.

Ovaj potez kompanije izazvao je podeljene reakcije. Dok jedni smatraju da je ovo pozitivan i praktičan pristup koji štedi vreme i novac kupcima, drugi se pitaju da li je dugoročno održiv i da li može dovesti do zloupotreba.

Podsetimo, još jedno pozitivno iskustvo sa Temuom imao je i izvesni Dragan, koji je pomoću ove platforme došao do tableta koji je kupio za 43 evra, kog bi inače platio 120. To je odlučio da podeli i sa ostalim ljubiteljima jeftine kupovine, čime je izazvao veliku pažnju na društvenim mrežama.

BiznisKurir.rs