Slušaj vest

Jedna korisnica popularne Fejsbuk grupe za razmenu iskustava o kupovini preko interneta podelila je svoje neprijatno iskustvo sa platformom Temu. Nena, koja živi u Nemačkoj, naručila je robu u vrednosti od 136 evra preko prijateljice, ali je umesto očekivanog paketa dobila samo jednu majicu – i to onu koju nije ni naručila.

U svojoj objavi u grupi, Nena je napisala sledeće:

- U Nemačkoj sam, prijateljica mi je naručila preko nje robu u vrednosti 136 evra preko Temua, paket je danas stigao, a u njemu je jedna majica i to ne moja narudžbina. Šta da radim? Platila sam sve.

Njena objava izazvala je brojne reakcije članova grupe, koji su joj savetovali da zatraži od prijateljice potvrdu porudžbine, kao i da pogleda u aplikaciji šta je tačno naručeno. Preporučili su joj da kontaktira sa korisničkom podrškom Temua i podnese žalbu uz dokaze o porudžbini i uplati, što bi trebalo da bude dovoljno da joj makar vrate novac.

shutterstock-temu-3.jpg
Foto: Shutterstock

Ovakvi slučajevi nisu retkost kada je reč o kupovini putem interneta, pa su iskusniji kupci savetovali Nenu da ne veruje svima, a i da uvek može direktno da se obrati zaposlenima, koji će joj izaći u susret i rešiti sve nepravilnosti.

S druge strane, imamo i dobre primere kupovine, čemu ide u prilog nedavna situacija izvesnog Dragana, koji je našao tablet na Temuu za svega 40 evra, koji bi inače koštao 120, a on je i više nego zadovoljan kompletnom opremom i svim mogućnostima koje ovaj uređaj nudi za taj novac.

BiznisKurir.rs