Slušaj vest

Kada je Nada iz Beograda naručila novogodišnji venac za vrata preko popularne aplikacije Temu, bila je oduševljena cenom od samo 900 dinara. Međutim, oduševljenje su brzo zamenile zbunjenost i razočaranje kada joj je stigla pošiljka u kojoj nije venac, već platno sa nacrtanim vratima i vencom.

Nada je fotografisala neočekivani predmet i objavila svoju priču na društvenim mrežama. Njena objava ubrzo je privukla pažnju korisnika, koji su počeli da dele slične priče, izražavajući nezadovoljstvo zbog sumnjivih ponuda i pogrešnih očekivanja prilikom onlajn kupovine.

Međutim, priča je dobila neočekivani zaokret kada su se u komentarima pojavili korisnici koji su stali u odbranu Temu-a. Oni su naveli da na stranici proizvoda jasno piše da se radi o dekorativnom baneru, a ne o fizičkom vencu. Neki su čak priložili snimke ekrana sa detaljnim opisom proizvoda, na kojima je jasno naglašeno da je u pitanju platno.

Image_20241225_143631_481.jpeg
Foto: Printscreen/Facebook

„Za pismene jasno piše da je to baner, ne znam zašto ljudi ne čitaju opise“, glasio je jedan od komentara.

Mnogi korisnici bili su saglasni sa tim da treba detaljno da se čita opis proizvoda, pre nego što se naruči i donese sud da je u pitanju prevara, jer su i kupci sami odgovorni za to da se informišu pre same kupovine.

BiznisKurir/Fejsbuk