Slušaj vest

Na jednoj Fejsbuk stranici posvećenoj razmeni iskustava korisnika Temu aplikacije, Kristina je podelila svoje nezadovoljstvo povodom situacije sa povratom kredita. Ona je navela da je ispunila uslove za povrat kredita u iznosu od 1.050 dinara, ali je primetila da joj je iznos umanjen na 568 dinara. „Malo je reći da sam se iznervirala“, napisala je u svojoj objavi.

Kristina je opisala da je kontaktirala sa korisničkom službom kako bi razjasnila situaciju. Prema njenim rečima, proces komunikacije je bio frustrirajuće spor.

- Potrajalo je dok su u korisničkoj službi shvatili šta pokušavam da ih pitam, a odgovor je bio da korekcijom cene gubim pravo na nagradu koju sam dobila i da mi je zato umanjen iznos - istakla je.

Šta znači korekcija cene i kako utiče na nagrade?

Kristina je u svojoj objavi podelila deo pravila aplikacije koja je pronašla, ali je izrazila sumnju da se ova situacija uklapa u pomenuta pravila. Takođe, nije bila sigurna da li je u periodu od sedam dana, tokom kojih je preuzimala kredit, došlo do bilo kakvih korekcija cena koje bi mogle da utiču na njen povrat.

„Da li vam se dešavalo slično?“, upitala je Kristina ostale članove grupe, pozivajući na razmenu iskustava.

Image_20241218_122413_334.jpeg
Printscreen/Facebook 

Reakcije članova grupe i korisnika Temu aplikacije

Kristinina priča izazvala je brojne komentare drugih korisnika koji su podelili slična iskustva. Neki su naveli da su takođe imali problema sa povratom kredita, dok su drugi objašnjavali svoje specifične situacije koje i nemaju baš veze sa ovim što je korisnica navela, što ju je dodatno iznerviralo.