SRPKINJA PORUČILA TELEFON NA INTERNETU, A ONO ŠTO JE DOBILA JE STVARNO VRHUNAC PREVARE! Nije joj prvi put, dobre pare iskeširala
Foto: Profiemdia

onlajn prevare sve češće

SRPKINJA PORUČILA TELEFON NA INTERNETU, A ONO ŠTO JE DOBILA JE STVARNO VRHUNAC PREVARE! Nije joj prvi put, dobre pare iskeširala

Novčanik -

Za vreme perioda pandemije korone, ali i nakon toga sve je veći broj internet prevara, ali i ljudi koji preferiraju "kupovinu iz fotelje".

I dok u većini slučajeva ljudi preko raznih profila na društvenim mrežama kupuju garderobru, ima i onih koji se odluče za kupovinu torbi, parfema, kupaćih kostima, patika, ali neretko i uređaja poput na primer telefona.

Naime, na društvenoj mreži Tviter pojavila se objava u kojoj piše da je jedna žena preko profila na društvenim mrežama poručila telefon, a dobila je ni manje ni više nego keks!

- Koleginica naručila preko Instagrama neki telefon od 14.000 dinara. Stigao joj keks. To je ista ona što joj stigle pidžame umesto haljine - piše u tvitu koji je pokrenuo lavinu komentara.

- Ja naručila patike 53 evra, a oni mi poslali neke od 10 i još male. Sreća brzo otvorila i kurir vratio - piše u prvom komentaru, dok je autorka dodala i da u iznosu ispod 15.000 dinara ne može da se prijavi već samo preko advokata privatnom tužbom.

- Baš mi žao trebalo joj dok radi na selu, a dobila keks - napisala je autorka.

onlajn prevara, tvit
foto: Printskrin Tviter

Međutim, neki korisnici su dodali i da neka brza pošta ne daje da se paket odmah otvori.

- Koleginica isto tako poručila pa dobila dva krompira - stoji u jednom komentaru, dok se u drugom navodi:

- Neki nikada ne nauče dok se ne opeku par puta. Za te pare mogla je kupiti telefon u radnji.

Mnogi su ponovili i da pre onlajn kupovine treba videti da li prodavac ima registrovanu firmu.

- Trgovac koji svoju prodaju obavlja putem interneta u obavezi je da na vidnom i dostupnom mestu naznači: ime i prezime ili poslovno ime, adresu sedišta, kontakt podatke, matični broj (MB), poreski identifikacioni broj (PIB). Ako pružalac usluga navodi cene, one moraju biti jasno i nedvosmisleno naznačene, a posebno mora naznačiti da li su u te cene uključeni troškovi dostave, ostali manipulativni troškovi, porez i drugi troškovi koji na njih utiču - navodi se u Zakonu o elektronskoj trgovini.

Kurir.rs

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track