Slušaj vest

Američki proizvođač sportske opreme, Nike, saopštio je da će ovog proleća lansirati novi brend ženske aktivne odeće u SAD u partnerstvu sa brendom Skims koji je u vlasništvu influenserke Kim Kardašijan dok uprava kompanije radi na proširenju asortimana kako bi se bolje takmičila sa novim brendovima

Očekuje se da će ovaj potez dati prednost kompaniji u sportskim brendovima u kežual oblačenju koji su fokusirani na žene, nakon što već sprovodi strategiju povratka sportskim korenima. Poslovanje kompanije Nike trenutno fokusirano na muški program koji čine više od polovine prodaje.

Potražnja za vrhunskim ženskim džogerima i pantalonama za jogu bila je pokretač rasta za kanadski Lululemon, kao i za startapove poput firmi Alo Ioga i Vuori. To je takođe pomoglo Gapovom brendu Athleta da zabeleži oporavak poslovanja.

kim kardasijan profimedia-0870743679.jpg
Foto: Dimitrios Kambouris / Getty images / Profimedia

Nike je saopštio da će novi brend, nazvan NikeSKIMS, uključivati opremu za trening, obuću i aksesoare za žene.

Skims je lansiran 2019. godine i vrednovan je oko četiri milijarde dolara. Ovaj brend beleži veliku potražnju za premium grudnjacima, salonkama i steznicima.

Prva kolekcija NikeSKIM biće lansirana u pojedinim maloprodajnim lokacijama u SAD, kao i na veb stranici kompanije. U više maloprodajnih objekata i veleprodajnim kanalima biće dostupna sledeće godine.

Akcije kompanije Nike zabeležile su rast na poslednjem trgovanju 6,2 odsto na 77,6 dolara, dok u poslednjih godinu dana beleže minus od oko 25 odsto.

BiznisKurir/Biznis.rs