KAKO JE JEDNO PISMO PROMENILO TOK SPORTSKOG ODEVANJA: List papira stvorio imperiju vrednu 200 milijardi $, danas ih svi nose
Na društvenim mrežama, Marlton Vejn objavio je inspirativnu priču koja osvetljava kako je Najk nastao.
Najk je jedan od najvećih brendova u industriji sportske opreme. Međutim, malo ljudi zna da je njegov uspon počeo sa jednim jednostavnim pismom koje je Fil Najt poslao u Japan. Ovaj potez, koji je uključivao distribuciju japanskih “Onitsuka Tiger” patika u Americi, postavio je temelje za ono što je danas globalni imperijum vredan 200 milijardi dolara.
Na društvenim mrežama, Marlton Vejn objavio je inspirativnu priču koja osvetljava kako je Najk nastao.
Inače, Marlton Vejn je investitor i mentor koji pomaže poslovnim trenerima, konsultantima i kreatorima sadržaja da skaliraju svoje poslovanje koristeći njegove strategije za akviziciju klijenata. Na svom sajtu, Marlton nudi uvid u svoje metode i pristupe za postizanje poslovnog rasta.
– Pre nego što je Najk postojao, Fil Najt je bio niko i ništa iz Oregona. Onda je napisao jednostavno pismo Japanu: ‘Zanima me distribucija Tiger patika.’ To pismo pretvorilo je 500 dolara u imperiju vrednu 200 milijardi. Ovo je neispričana priča o jednom od najvećih hladnih poslovnih kontakata u istoriji.
Kako je Najk postao globalni lider u sportskoj industriji
Najk je nastao 1964. godine kao Blue Ribbon Sports, kada su Fil Najt i njegov bivši trener Vilijam Bauerman započeli distribuciju japanskih patika Onitsuka Tiger u Sjedinjenim Državama. Iako su počeli sa malim kapitalom, Nike je brzo rastao.
Godine 1971, Nike je promenio ime i lansirao svoje prve patike pod tim imenom. Značajna prekretnica bila je 1984. godine, kada je Nike potpisao ugovor sa Majklom Džordanom , što je rezultiralo legendarnom linijom „Air Jordan“.
biznis.kurir.rs
POTROŠAČI KAZNILI TRGOVCE! U 5 trgovinskih lanaca u petak se manje kupovalo, evo i za koliko - Poreska uprava objavila zvanične podatke