Slušaj vest

Radio-televizija Srbije raspisala je tender za ukupnu analizu sadržaja svog sajta, a za ovu namenu procenjeno je da će se potrošiti oko 3,1 milion dinara, bez PDV-a.

Kako je navedeno u dokumentaciji za tender, „RTS nabavlja uslugu koja će u realnom vremenu analizirati posete korisnika na portalu RTS-a i sugerisati urednicima da li nekoj temi treba više prostora ili pažnje, odnosno da li treba promeniti pristup ukoliko neka tema nema očekivani prijem“, piše poslovni portal eKapija.

- Na osnovu dosadašnjeg iskustva utvrdili smo da nam je neophodna analitika koja je nezavisna i primerenija od Google analitike - navodi se u opštim podacima o predmetu nabavke.

Stoga, kako je dalje navedeno u opisu i specifikaciji predmeta javne nabavke, RTS nabavlja veb aplikaciju sa opcijama za praćenje performansi sadržaja u realnom vremenu.

Sistem treba da sadrži prikaze performansi svih tekstova objavljenih na sajtu, najmanje jedan dan unazad, a performanse (poseta i izvori posete) treba da se ažuriraju i prikazuju približno u realnom vremenu. Isti prikaz ili veb aplikacija treba da sadrži detaljne grafikone o poseti sadržajima kroz vreme, najkraće za jedan dan unazad, kao i grafikone koji prikazuju izvore poseta kroz vreme, takođe najkraće za jedan dan unazad.

Ova aplikacija treba da pruža i analizu podataka o posetama u realnom vremenu, kao i brojčani i grafički prikaz poseta sa najvažnijih društvenih mreža, kao što su Facebook i X.

Ove posete moraju da budu vidljive najmanje jedan dan unazad, a pored broja poseta sa društvenih mreža, analiza treba da sadrži i druge komponente, kao što su broj lajkova, šerova, klikova na tekstove. Takođe, potrebno je da bude prikazana i sentiment analiza sa društvene mreže Facebook, odnosno vrste reakcija publike na postove koji sadrže linkove ka tekstovima RTS-a na društvenoj mreži Facebook, koja je i glavni kanal distribucije sadržaja.

eKapija piše da je, prema tenderskoj dokumentaciji, predviđeno trajanje ugovora 12 meseci, a neophodno je da ovlašćeni korisnici imaju pristup serveru 24 sata svakoga dana tokom trajanja ugovora.

Rok za podnošenje ponuda ili prijava je 11. februar u 12časova, a za tada je zakazano i otvaranje ponuda.

biznis.kurir.rs/eKapija