Toyota Motor Corp. u Severnoj Americi zahtevaće od svojih zaposlenih da se vrate na rad u kancelarije od ponedeljka do četvrtka počevši od septembra, čime se pridružuje sve većem broju kompanija koje ukidaju rad na daljinu.

Ova obaveza važiće za sve nivoe zaposlenih u Toyota Motor North America i Toyota Financial Services, osim za nekoliko specifičnih izuzetih uloga, navodi se u internom memorandumu koji je Toyota potvrdila. Zaposleni će i dalje moći da rade od kuće petkom, „u zavisnosti od poslovnih potreba.“

Novi pravilnik neće se primenjivati tokom četiri nedelje u godini, uključujući nedelje oko Dana nezavisnosti i praznika rada u SAD, prenosi Bloomberg.

Toyota je istakla da ova odluka nije usmerena na smanjenje broja zaposlenih, ali je upozorila da nepoštovanje može dovesti do otkaza.

shutterstock-toyota.jpg
Foto: Shutterstock

- Rad u okruženju sa većim prisustvom u kancelariji pomoći će nam da efikasnije i efektivnije sarađujemo, olakšamo mentorstvo i prilike za rast – što će na kraju ojačati našu kulturu i timsku efikasnost - navedeno je u memorandumu.

Toyota se pridružuje drugim velikim kompanijama u SAD koje zahtevaju povratak radnika u kancelarije nakon što su tokom pandemije usvojile model rada na daljinu.

Na primer, AT&T i Sweetgreen su takođe nedavno zatražili od zaposlenih da češće dolaze u korporativne prostorije, dok je Amazon najavio povratak na pet radnih dana u kancelariji ove godine.

Toyota je donela odluku nakon konsultacija sa dobavljačima, distributerima i partnerima kako bi osigurala optimalno radno vreme. Pravila će važiti i za privremene i angažovane radnike, kao i za one koji su se preselili daleko od poslovnih lokacija kompanije. Radnici u Toyotinim fabrikama već rade pet ili više dana nedeljno.

biznis.kurir.rs/Bloomberg