Slušaj vest

U fabrici automobila u Kragujevcu sada se proizvodi na desetine električnih Pandi dnevno, ali još nema zvaničnih informacija kada će početi serijska proizvodnja koja podrazumeva izradu 200 do 250 vozila u jednoj smeni.

U Samostalnom sindikatu su agenciji Beta rekli da nemaju informaciju kada će tačno početi serijska proizvodnja, ali se nadaju da će to uskoro saopštiti menadžment.

- Izvesno je da se proizvodnja diže, i ubrzanim koracima, vrlo ozbiljno se ide ka serijskoj proizvodnji električnog vozila - rekao je predsednik Samostalnog sindikata Fijat krajsler automobili Srbija (FCA) Saša Đorđević.

Prema njegovim rečima, veći deo fabrike, dve trećine, sada radi u jednoj smeni. On je rekao da će sa povećanjem proizvodnje biti uvedena još po jedna smena, pa će se raditi u dve, odnosno tri smene.

profimedia0889112102.jpg
Alberto Gandolfo/LaPresse/Shutte / Shutterstock Editorial / Profimedia 

Panda – adut koji nikako da „proradi“

Objasnio je da to što se proizvodnja postepeno povećava, može biti nagoveštaj da će radnici biti angažovani gotovo do kraja decembra, što je, smatra dobar znak, budući da su prethodnih više od 10 godina zaposleni u fabrici automobila već sredinom decembra, oko Svetog Nikole, upućivani na kolektivni godišnji odmor.

- Čak ima najava da ćemo imati i jedan broj, ne mali broj, radnih subota kako se bude uvećavala proizvodnja - kazao je Đorđević i napomenuo da već dve i po godine radnici nemaju nijedan dan plaćenog odsustva.

U sindikatu su naveli da je u Stelantisovoj fabrici u Kragujevcu sada uposleno više od 800 radnika i da se nastavlja novo zapošljavanje.

Na poslovnom forumu „Srbija – Nord Est Italia – regionalno povezivanje privrednika“ u Privrednoj komori Srbije (PKS), govornici su više puta pomenuli električnu Pandu iz Kragujevca kao jedan od aduta u poslovnoj saradnji dve zemlje.

biznis.kurir.rs/Beta