Francuski luksuzni gigant LVMH objavio je da je postigao desetogodišnji sponzorski ugovor sa Formulom 1, koji pokriva brendove Luj Viton, Moe Henesi i TAG Heuer, zamenjujući dosadašnjeg dugogodišnjeg sponzora Rolexa.

Sponzorski ugovor stupa na snagu 2025. godine i predstavlja novi korak LVMH u svetu sporta. Kompanija, koju vodi jedan od najbogatijih ljudi na svetu, Bernard Arnault, platila je oko 150 miliona evra (166 miliona dolara) kako bi postala premium sponzor Olimpijskih igara u Parizu.

Švajcarski proizvođač luksuznih satova Rolex bio je partner Formule 1 od 2013. godine.

Igrači na tržištu luksuza sve više teže povećanju vidljivosti brenda kroz događaje koji kombinuju gostoprimstvo, putovanja i zabavu.

Na Olimpijadi u Parizu, LVMH i druge kompanije proširile su domen tradicionalnog sponzorstva brendova, učestvujući, na primer, u ceremonijama dodele medalja.

profimedia-0910365613.jpg
FLORENT GOODEN / AFP / Profimedia 

- Već dugi niz godina, nekoliko naših Maisona (brendova) je odlučilo da investira u Formulu 1 - rekao je Frederic Arnault, predsednik kompanije Moe Hensi LVMH Satova

LVMH nije objavio finansijske detalje ugovora.

Sponzorstvo kompanije na Olimpijadi u Parizu uključivalo je i njenog zlatara Chaumet, koji je dizajnirao medalje za događaj, pri čemu je svaka medalja sadržavala originalni deo Ajfelove kule, piše Si en en.

BiznisKurir/BizPortal