POSLE LUJA VITONA U SRBIJU ĆE STIĆI I DRUGI EKSKLUZIVNI BRENDOVI: Sigurno je da će njihov dolazak doneti i OVO, evo ko je sledeći
U Srbiji je odjeknula vest o dolasku ne samo najpoznatijeg brenda iz Francuske, već i celog sveta - Luj Vitona. Svima poznati cvetni monogram sa isprepletenim inicijalima LV, koji je patentiran od strane Žorža Vitona (sina osnivača Luja) kako bi se očuvala autentičnost Luj Viton proizovda, ali i stvorila globalna prepoznatljivost, krasiće srpsku prestonicu u jednom od najelitnijih naselja: Beogradu na vodi.
Tokom godina, monogram je postao sinonim za luksuz, ekskluzivnost i savršenstvo.
Kakve bi to zapravo benefite imalo po državu kao što je Srbija i ko su kupci ovog prestižnog modnog brenda iz Francuske?
- Kao država otvaramo se prema svetu i postajemo stabilna i sigurna sredina za investicije i prezentaciju, koju prepoznaju i najveći modni brendovi, što je ranije bilo nezamislivo. To je nedvojbeno priznanje i potvrda nivoa razvoja naše zemlje i u svetskim merilima - kaže Suzana Perić, modna kreatorka.
Ona naglašava da sada ne moraju naši ljudi da putuju u svet da se upoznaju sa vrhunskom modom i svetskim trendovima, "svet dolazi ka nama".
- Ali moram i da kažem da po mom iskustvu i modnoj spoznaji ta različitost ponude je pozitivna, jer pokazuje da relevantni modni svet već postoji kod nas i postiče naše modne brendove da dižu svoj nivo. Time se stvara ambijent da se kreira i proizvodi u vlastitoj zemlji i da smo već na svetskim nivou. Ubeđena sam da će to doprineti da se više cene i vrednuju domaći modni brendovi jer veliki broj građana svake zemlje ostaje veran svojim modnim ukusima i modnoj tradiciji. Mislim da će dolazak svetskih modnih brendova biti jedna pozitivna i podsticajna pojava za naše društvo - navodi naša sagovornika.
Ekonomista Ivan Nikolić smatra da je Luj Viton namenjen najbogatijima, a u našoj zemlji već postoje pogoni u kojima se neki od luksuznih brendova ovde rade ili dorađuju:
- Njihov dolazak svakako će biti od velikog značaja, jer su oni prestižni u tekstilnoj i kožnoj industriji, značilo bi bolji ukupan rezultat u pogledu platnog bilansa, zapošljavanja, boljih performansi, a pretpostavljam da su i njihove plate veće od proseka pošto su luksuzan brend.
To je dokaz, prema njegovom mišljenju, da se Srbija ubrzano razvija i povećava prosečnu i minimalnu zaradu:
- Kao brend odlično je da Luj Viton bude na našem tržištu kao jedna od svetski prepoznatljivih firmi u cilju privlačenja drugih ozbiljnih investitora.
Sa druge strane, to je veoma važno zbog velikog broja turista koje bi dolazak ovog modnog brenda privukao, između ostalih i turiste iz zemalja regiona koji su željni luksuzne mode kao što je Luj Viton, smatra modna kreatorka Verica Rakočević:
- Ovo je velika stvar. Ne iz razloga što je Srbija tržište, već zbog činjenice da je to veoma važno zbog velikog broja turista koji dolaze u Srbiju, a i dolaziće kupci iz susednih republika.
Naša sagovornica pretpostavlja da je i dolazak ,,Voga" bio uslov da prvo LV dođe u Srbiju, a pored toga Verica smatra da treba biti informisan, znati sve ovo pa donositi zaključke, a nikako porediti kupovnu moć prosečnog Srbina sa dolaskom ovog brenda. Prosečan stanovnik nijedne zemlje ne kupuje LV i druge skupe brendove.
OVAJ PROIZVOD BIVŠE JUGE BIO JE SVETSKI HIT! Poredili ga sa ''lamborginijem'', a zbog 1 greške ostali bez miliona!