Britanski lanac robnih kuća Džon Luis pokrenuo je probnu uslugu popravke, obnavljanja, hemijskog čišćenja odeće u pet odbranih radnji u Velikoj Britaniji kako bi pomogao kupcima da produže životni vek odeće. Mušterijama će usluga biti dostupna 16 nedelja tokom kojih će organizatori analizirati navike građana.

Kupce su pozvali da donesu predmete bilo kog brenda na popravku, izmenu, čišćenje ili obnavljanje, od prepravki venčanice, preko popravke rajsferšlusa na luksuznoj torbi do podešavanja zavesa.

- Naši kupci dolaze kod nas po odeću i kućne potrepštine koje su kvalitetne i traju dugo - i ovo samo dodatno unapređuje tu uslugu. Želimo da im pomognemo da produže vek svoje odeće i imaju mogućnost da ožive te voljene predmete - bilo da vise o koncu ili im je potrebna samo jednostavna popravka – izjavila je komercijalna direktorka Džon Luisa, Ketlin Mičel.

fabrika-tekstila-sivenje-proizvodnja-fabrika.jpg
Shutter 

Prema podacima organizacije WRAP, produženje veka trajanja odeće za samo devet meseci može smanjiti njen ugljenični otisak, otpad i trošenje vode do 30%.

Sve više potrošača prihvata kulturu popravki i obnove, a nedavno istraživanje osiguravajuće kuće Aviva je pokazalo da više od trećine odraslih u Britaniji planira da poveća popravke u domaćinstvu, umesto da kupuje nove predmete. To potvrđuju i posetioci robne kuće Džon Luis – skoro svaki drugi smatra da je garancija za popravku ili zamenu bilo kog predmeta najprivlačnija dodatna usluga, saopštila je robna kuća.

Kompanija će tokom 16-nedeljnog probnog perioda saznati šta kupci žele - kao što su tipovi usluga koje traže, vrsta odeće koja se najviše popravlja i demografski podaci kupaca koji traže uslugu popravke.

biznis.kurir.rs/retail-week