Vilijam Adams, iz Vorstera, pokrenuo je sopstveni biznis specijalizovan za uličnu odeću na svoj 15. rođendan, 7. maja.

Adams je stvorio svoj brend samo, od nule, i kroz veliku želju da preuzme kontrolu nad svojim životom ali i da ima slobodu da juri svoje snove i ispunjava ambicije.

To je čak dovelo do toga da njegov otac, Tom, koji je takođe vlasnik jednog preduzeća, prizna da od svog sina uči više o poslu nego ikada ranije, prenosi sajt Vorčester njuz.

00205363a8d01c0d5500b9e5dc599ac3ff639ff8f8e0445852d885791a0e60326a563-f328069b05c0fe22.jpg
Printskrin/Instagram/fezarisclo 

- U vreme Božića postao je opsednut Džimšark-om - rekao je gospodin Adams.

- Hteo je tamo da stekne radno iskustvo, ali mu nisu dozvolili, pa je uradio neko istraživanje i jedno je dovelo do drugog.

Da bi mu pomogao u pokretanju svog posla, gospodin Adams je organizovao fotografisanje sa ljudima koji su pozirali u njegovoj novoj marki odeće i superautomobile koji se pojavljuju u pozadini.

- On je preduzetnik u nastajanju, sve je sam uradio - rekao je gospodin Adams.

Adamsova linija odeće zove se Fezaris, koju je stvorio kombinacijom imena, pošto je hteo da to bude reč koja ne postoji.

00205a302158c3e6340e142d8c4e7152e9695bb579619612033e7ff4f706cdceb4a25-372920819c065b0b.jpg
Printskrin/Instagram/fezarisclo 

Adams je rekao da njegov sin, koji je student na Akademiji Tudor Grejndž u Vusteru, želi da inspiriše druge da 'razmišljaju van okvira' budući da su ga inspirisali uticajni ljudi u biznisu.

Opsesija brendom odeće za teretanu vrednom milijardu funti inspirisala je tinejdžera iz Vorčestera da osnuje sopstveni biznis koji je ostvario prodaju od 1.000 funti (preko 1.160 evra) u roku od 24 sata.

(Kurir.rs/preveo: R.V.)