TELEFONOM NAJAVLJUJU SVOJ DOLAZAK U PRODAVNICU: Zaposleni će ih sačekati ispred i pobrinuti se da budu usluženi što pre
Foto: Profimedia

u korak sa evropom

TELEFONOM NAJAVLJUJU SVOJ DOLAZAK U PRODAVNICU: Zaposleni će ih sačekati ispred i pobrinuti se da budu usluženi što pre

InfoBiz -

U nameri da osobama s invaliditetom omogući lakši pristup prodajnim mestima i efikasniju i udobniju uslugu, jedna srpska kompanija implementirala je Inclusio sistem u svojim poslovnicama širom Srbije.

Pomoću ove inovativne aplikacije korisnici mogu da najave svoj dolazak zaposlenima na prodajnom mestu i vrstu asistencije koja im je potrebna. Zaposleni, koji su prošli odgovarajuću obuku, će ih sačekati ispred i pobrinuti se da budu prioritetno usluženi.

- Inclusio je inovacija sa globalnim potencijalom, a ponosni smo na činjenicu što je ovakav servis prvo postao dostupan u našoj zemlji. Sledeći korak je tržište Evropske unije, u misiji da se osobama sa invaliditetom olakša svakodnevica i omogući da potrebnu pomoć dobiju bez prethodnih fizičkih i komunikacionih barijera - izjavio je Bojan Martinović, osnivač i direktor Inclusio.

Ovaj korak dolazi posle uspešno sprovedenog pilot projekta čiji je cilj unapređenje iskustva osoba sa invaliditetom u pristupu prodajnim mestima i obavljanju svakodnevnih zadataka.

- Naša misija je da kontinuirano radimo na unapređenju naših servisa kako bismo omogućili svim korisnicima, bez izuzetka, uslugu na najvišem nivou. Uvođenje Inclusio sistema je korak napred u ostvarivanju toga, i ujedno potvrda naše dugoročne posvećenosti inkluziji i društveno odgovornom poslovanju“ – izjavila je Branka Pudrlja Durbaba, glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1 Srbija.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja