BEOGRAD - Na Moravskom koridoru angažovano je više od 2.500 radnika, blizu hiljadu jedinica mehanizacije i to je najveće gradilište u Srbiji, izjavio je ministar gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović tokom obilaska radova na trasi i potpornom zidu na deonici auto-puta od Pojata do Кruševca, u sklopu Moravskog koridora.

img20220224wa0004.jpg
MGSI Đ.K 

"Cilj nam je da se radovi završe u predvidjenoj dinamici, i da uradimo nešto o čemu niko nije mogao da sanja pre desetak godina. Ovo je auto- put najviših standarda u ovoj zemlji, najmoderniji u Jugoistočnoj Evropi i najširi auto- put u našoj zemlji", rekao je Momirović.

U obilasku radova bili su i direktor Кoridora Srbije Aleksandar Antić, gradonačelnica Кruševca Jasmina Parulović, kao i predstavnici glavnog izvodjača radova, kompanije "Behtel Enka".

MINISTAR MOMIROVIĆ: Moravski koridor je najveće gradilište u Srbiji, angažovano više od 2.500 radnika (FOTO) Autor: MGSI Đ.K

"Na Moravskom koridoru se veoma intezivno radi. Naša očekivanja su de će u potpunosti u naredna dva meseca na deonici od Pojata do Кruševca biti završeni svi zemljani radovi i na potezu od Pojata do Makrešana završeni sve objekti i u potpunosti povezana trasa", kazao je Antić.

Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa Кoridorima 10 i 11. Ta saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije izmedju Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Кruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Кraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.

img20220224wa0013.jpg
MGSI Đ.K 

Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Dug je 112 kilometara i obuhvata tri deonice: Pojate – Кruševac (27,8 kilometara), Кruševac - Adrani (53,8 kilometara), Adrani - Preljina (30,6 kilometara).

Kurir.rs/Beta