MATE ŠTETIĆ, GENERALNI DIREKTOR SPP KAFA U ATLANTIC GRUPI
Foto: Promo

PONOSAN SAM NA NAŠE USPEHE

MATE ŠTETIĆ, GENERALNI DIREKTOR SPP KAFA U ATLANTIC GRUPI

InfoBiz -

Zbog pandemije korona virusa, došlo je do slabijeg rada ugostiteljskih objekata. Mere se relaksiraju, kakav bi to uticaj moglo da ima na tržište kafe?

Moram da budem optimista i očekujem dobru poslovnu 2021. godinu. Nastavljamo ulaganje u naše ključne kategorije, a cilj nam je da novi proizvodi, brendovi i selektivno odabrana tržišta postanu novi izvori rasta kompanije. U planu su investicije u kategoriju tradicionalne, sveže mlevene kafe, sa akcentom na kafe jedinstvenog geografskog porekla, vrhunskog kvaliteta. Takođe, ono što je definitivno trend jeste i konzumacija kafe „u pokretu“, ali i rast segmenata espresso i instant kafe. U prošloj godini uložili smo više od šest miliona evra u proizvodnju i opremu za HoReCu, ulagali smo u periodu kada ugostitelji nisu bili u mogućnosti da rade pa ćemo sa investicijama svakakako nastaviti i ubuduće. Uz to, radimo na strateškim partnerstvima sa regionalnim igračima u espresso kafi, kako bismo dodatno osnažili svoju prisutnost u HoReCa kanalu.

Kako ocenjujete kvalitet kafe na domaćem tržištu i šta bi trebalo unaprediti?

Atlantic Grupa je sa oko 23 hiljade tona godišnje proizvodnje kafe, vodeći proizvođač kafe u regionu, gde u svoje četiri pržionice: u Srbiji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Makedoniji, primenjujemo evropske standarde kvaliteta, garantujući isti kvalitet, bez obzira u kojoj se pržionici kafa proizvodi. Najviše kafe uvozimo iz zemalja proizvođača: Brazila, Vijetnama, Indije i Ugande, tako da nismo vezani za jedno tržište i samim tim imamo mogućnost da se prilagodimo svakoj situaciji, a da pritom očuvamo kvalitet kafe koji naši potrošači vrlo dobro prepoznaju. Naš put zrna kafe tačno je definisan i podrazumeva kontinuiranu kontrolu kvaliteta od plantaže do šoljice.

Koliko je izazovno ići u korak sa aktuelnim izazovima i ulagati u ljude i brendove?

Da bismo očuvali poverenje potrošača, ulažemo u sve segmente poslovanja, ali i ljude koji su naša najveća vrednost. Strateški smo orijentisani ka stalnom inoviranju, što smo nedavno dokazali predstavljanjem Grand Single Origin ukusa, koji donose novo i drugačije iskustvo u doživljaju tradicionalne kafe. Korišćenjem novih tehnologija moguće je pratiti proces od plantaže do šoljice, čime potvrđujemo transparentnost i održivost svojih proizvoda, kao i posvećenost očuvanju životne sredine uz ekološki prihvatljiviju ambalažu.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja