Evropa više nije Fijatovo tržište
ŽENEVA - „Fijat“ više nikad neće biti konkurentan na masovnom tržištu Evrope kao što je nekad bio, izjavio je direktor ove italijanske kompanije Serđo Markione.
Prema njegovim rečima, ova promena se uklapa u strateški plan i fokusiranost kompanije na profit.
Svi vodeći nemački proizvođači automobila, među kojima „Audi“, BMW i „Mercedes-Benc“, prošle godine prodali su više automobila u Evropi od „Fijata“, dok je „Škoda“ prodala gotovo jednak broj automobila kao „Fijat“, prenosi portal Auto-motiv njuz Jurop.
- Kad je reč o obimu masovne proizvodnje vozila, „Fijat“ više ne nudi, ali i ne namerava da nudi punu paletu proizvoda poput ostalih masovnih proizvođača. „Fijat“ će izgubiti svoju poziciju kao generalni brend, ali će se fokusirati na ono što najbolje radi - izjavio je Markione na ovonedeljnom Sajmu automobila u Ženevi.
Auto-motiv njuz Jurop navodi da je Markione postepeno snizio „Fijatovu“ paletu proizvoda u Evropi kako bi se fokusirao na manja vozila, poput „pande“ i vozila iz porodice „500“, među kojima su „hečbek 500“, „minivan 500L“ i „krosover 500X“. Dugo odlagana zamena za kompaktni model „bravo“ sad je najavljena za 2016. godinu i proizvodiće se u Turskoj. U međuvremenu, zastareli model „punto“ trebalo bi da iduće godine bude zamenjen novim članom iz porodice „500“.
PENZIONERI IZ SRBIJE NEKAD MASOVNO IŠLI U OVAJ GRAD: I dalje važi za mesto koje obavezno treba posetiti, a specijaliteti koje nudi će vas tek oboriti s nogu