Slušaj vest

Novo istraživanje kompanije Radical Storage, koja analizira recenzije putnika, pokazalo je da se pet najrazočaravajućih atrakcija u 2025. nalazi upravo u Evropi.

Istražujući najpoznatije turističke atrakcije na putovanjima, često ostanemo razočarani jer nisu onakve kako su predstavljene u medijima ili ih uopšte ne možemo doživeti na pravi način zbog ogromnih gužvi.

Najrazočaravajuća atrakcija na svetu je u Velikoj Britaniji

Alton Towers, tematski park u Velikoj Britaniji, nastao je po uzoru na Diznilend i prostire se na 910 hektara. Iako je najveći zabavni park u zemlji, istraživanje pokazuje da gotovo polovina recenzija sadrži negativne komentare.

Najčešće žalbe se odnose na loš odnos cene i kvaliteta, netransparentne informacije o ulaznicama i preskupe dodatke poput hrane i pića. Posebno se izdvaja loša korisnička podrška, koja često zaseni i same sadržaje.

Termalne banje u Budimpešti su pretrpane

Széchenyi Spa u Budimpešti, najveće lekovite banje u Evropi, privlače turiste od 1913. godine. Ipak, preko trećine posetilaca izražava nezadovoljstvo, posebno zbog gužve i otežane pristupačnosti. Ove banje zauzele su treće mesto u kategoriji pretrpanosti, s gotovo četiri puta većim brojem pritužbi od proseka.

profimedia0370380169.jpg
Foto: Profimedia

Siam Park na Tenerifima ima lošu uslugu

Siam Park na Tenerifima, najveći vodeni park u Evropi, otvorila je princeza Tajlanda Maha Čakri Sirindhorn 2007. godine. Iako nosi titulu „najboljeg vodenog parka na svetu“, mnogi posetioci nisu zadovoljni iskustvom.

Najčešće se pominju neljubazno osoblje i problemi sa pristupačnošću. Neki posetioci su se žalili na sramoćenje zbog telesne težine i nedostatak prilagođenosti za osobe sa invaliditetom. Gotovo trećina recenzija sadrži negativne komentare.

Time Out Market Lisboa pati od sopstvene popularnosti

Ovaj gastronomski raj u Lisabonu, otvoren 2014. godine, brzo je stekao svetsku slavu, ali s njom su došli i problemi. Više od 25 odsto recenzija je negativno, a glavni problemi su ogromne gužve i ograničen pristup. Sa čak 18.4 odsto pritužbi na pretrpanost, Time Out Market Lisboa drži neslavno prvo mesto u ovoj kategoriji, prenosi TU.

Fontani di Trevi je nemoguće prići

Fontana di Trevi u Rimu, jedan od najpoznatijih baroknih spomenika na svetu, redovno se pojavljuje u filmovima poput La Dolce Vita i Praznik u Rimu. Svake godine turisti ubace oko milion evra u ovu fontanu, verujući da će im to osigurati povratak u Rim.

Međutim, ako planirate da bacite novčić, pripremite se za gužvu. Posle Time Out Market Lisabona, ova atrakcija zauzima drugo mesto po broju žalbi na pretrpanost. Svaka četvrta recenzija sadrži negativne komentare, a zatvaranje zbog renoviranja tokom 2024. dodatno je pogoršalo iskustvo posetilaca.

Iako su ove atrakcije među najpoznatijima u svetu, realnost ponekad ne ispunjava očekivanja. Prevelike gužve, loša usluga i precenjene cene mogu narušiti turistički doživljaj. Ako planirate posetu nekom od ovih mesta, razmislite o alternativnim terminima i budite spremni na potencijalna razočaranja.

BiznisKurir/BIZLife