Kako živimo u svetu gde je sve više stručnjaka na internetu iz raznih oblasti, često ne znamo ni kome da poklonimo svoje poverenje, a onda obično upadnemo u zamku. Tako je Tijana potpala pod uticaj prevaranata, kada je želela da se edukuje za montiranje reels videa koji se objavljuju na Instagramu, a tu školu debelo je platila, čak 1.200 evra.

Kako ističe, ubedila je sebe da ne može sama da pronađe alate za snimanje reels-a i da joj je potrebna pomoć stručnjaka.

- Pojavila se famozna mentorka, mag reels marketinga. Najviše me je privukao 1/1 program, čija je cena tada bila 500 evra - započinje Tijana.

Tijana je planirala da upiše kurs kroz dva meseca. Međutim, mentorka odlučuje da menja plan.

- Mentorka, u međuvremenu, menja koncept poslovanja i organizuje grupni program, čija je cena tričavih 1.200 evra. Kako nemam kud, jer mi je u tom trenutku pomoć potrebna, pristajem i na to. Investiram 1.200 evra - nastavlja TikTokerka.

Već na prvom sastanku na Zoom platformi uvidela je da je sve poprilično neprofesionalno i odmah je postala sumnjičava.

- Kao da smo samo nas par uplatile taj program, a da su ostale žene iz grupe došle da tu pridodaju atmosferi. Najveći problem mi je bio kako tehnički da editujem videe, što, zapravo, nije bio deo i plan programa, nego je moralo dodatno da se plaća - objašnjava Tijana.

01:50
Prevarena za 1.200 evra Izvor: TikTok/tijanaseyelashes

Govori kako je zadatke izvršavala svakodnevno, po uputstvima mentorke, ali da rezultata nije bilo.

- Na kraju sam sama iščačkala kako da montiram videe. Rekla sam mentorki da vidim da smo mi, zapravo, ''probni projekat'', da ni ona sama nije dovoljno obučena za ovo u šta je uletela. Ne može da nas sve stavlja u isti koš, jer se prosto naši biznisi razlikuju.

Prema njenim rečima, iako je mentorka shvatila da je jasno i Tijani o čemu je reč, ipak je nastavila da radi po svom.

- Na završnom sastanku otvoreno sam rekla da nisam ostvarila nikakav rezultat, i u cirkularnom mejlu u grupi izrazila sam svoje nezadovoljstvo, na koje se mentorka mag reels marketinga branila ćutanjem, a pojedine članice grupe su me ispljuvale - govori prevarena TikTokerka.

Kako Tijana ističe, zna samo da je ona nakon toga nastavila da namamljuje ljude, ali sada više nije obećavala 1.000 odsto povećanje prodaje, već 1.000 odsto povećanje posećenosti profila.

- Cenu svog programa povećala je na 2.000 evra, u svoj tim uvela je osmoro ljudi, koji za klijente rade stvari koje sam ja sama radila. Najveća lekcija koju sam iz ove priče izvukla je da, ipak, mogu sve sama. Otvorite četvoro očiju kada investirate u svoje znanje, jer živimo u svetu gde nam svako može podvaliti - zaključuje Tijana.

kurir.rs/TikTok