Slušaj vest

Proizvodom Mamurlek, dodatkom ishrani osmišljenim za ublažavanje posledica konzumacije alkohola, i uspešnim IT biznisom – Dudaš dokazuje da strast, inovativnost i upornost mogu da nadvladaju sve izazove. Njegova priča govori o upuštanju u nepoznato, prilagođavanju tržišnim potrebama i građenju poverenja među korisnicima.

- Mamurlek je proizvod nastao iz lične potrebe. Uočili smo koliko ljudi često muku muče s posledicama konzumacije alkohola i odlučili da pronađemo rešenje. Mesecima smo istraživali naučne radove, svesni da je problem mamurluka izuzetno kompleksan. Iako nije moguće potpuno eliminisati mamurluk, razvili smo formulu koja deluje na više nivoa, od rešavanja dehidratacije i manjka energije do eliminacije toksina iz alkohola - objašnjava Sebastian, jedan od osnivača ovog proizvoda.

Dudaš i njegov tim nisu stali samo na razvijanju proizvoda.

- Uz podršku partnerske firme specijalizovane za proizvodnju suplemenata, uspeli smo da proizvod plasiramo na tržište, obezbedivši sve potrebne dozvole i odobrenja Ministarstva zdravlja - ističe on.

Tim Mamurleka čine i stručnjaci za marketing, komercijalu i prodaju, a svako od njih doprinosi širenju prepoznatljivosti brenda.

Inovativno rešenje za sve koji vole da popiju Foto: Printscreen/Instagram/Mamurlek

Iako je po obrazovanju diplomac Fakulteta tehničkih nauka (FTN), Dudaš se ne drži striktno svoje struke.

- U preduzetništvu smatram da nije nužno da se bavimo samo onim za šta smo se školovali. Život postaje mnogo zanimljiviji učenjem novih stvari - dodaje on, objašnjavajući da je Mamurlek rezultat upravo takvog razmišljanja.

Proizvodnja dodataka ishrani, posebno specijalizovanih kao što je Mamurlek, nosi svoje izazove.

- Naša konkurencija su specijalizovani proizvodi za rešenja mamurluka, ali na tržištu smo među prvima koji uvode ovu novinu korisnicima. Edukujemo ih o prednostima Mamurleka i trudimo se da stvorimo poverenje - objašnjava Sebastian, ukazujući na potrebu kontinuiranog ulaganja u marketing i promociju.

- Proširenje prodajne mreže je prioritet. Radimo na saradnji sa lokalnim marketima, apotekama i onlajn platformama, dok istovremeno planiramo ulazak na regionalna tržišta - ističe Sebstian i dodaje da im je plan da, nakon Mamurleka, razviju i premijum kozmetičke proizvode za muškarce.

Osim Mamurleka, Sebastian vodi i uspešnu IT firmu koja razvija IoT rešenja za razne industrije.

- Radimo na projektima za upravljanje parking sistemima, fiskalizaciju na vending mašinama i digitalizaciju infrastrukture hotela. Moj tim čine još dvojica osnivača, stručnjaci u oblastima softvera i hardvera - kaže on, naglašavajući da balansira između dve potpuno različite grane poslovanja.

Sebastianova priča nije samo inspiracija, već i dokaz da pripadnici generacije Z donose novu energiju i perspektivu u poslovni svet. Sa kombinacijom inovativnosti, prilagodljivosti i preduzetničkog duha, Dudaš i njegov tim postavljaju temelje za buduće generacije.

- Mamurlek je više od proizvoda; to je priča o upornosti, viziji i želji da se stvori nešto korisno - zaključuje Sebastian, šaljući poruku da mladi poput njega oblikuju budućnost našeg biznisa.

biznis.kurir.rs/BIZLife