ŽIVKOVIĆI IMAJU TROJE DECE I ORIGINALAN BIZNIS: Ideja im sinula u kući, sve rade ručno, a njihov brend prepoznatljiv i po ovome
Ako ste roditelj male dece, sigurno ste videli prelepe drvene lampe u raznim veselim oblicima. Njih prave Slaven i Danka Živković, bračni par sa troje dece koji je pre četiri godine napustio korporacijske poslove i uplovio u preduzetničku avanturu pod brendom Two N.
Kako su oboje inženjeri drvne industrije, Slaven i Danka nisu išli lakšim putem, nisu birali jeftine sirovine, nisu se opredelili za jednostavan dizajn, nisu uzimali najpristupačnije boje, već su pazili da svaki korak u izradi bude kvalitetan i bezbedan, što garantuju sa pregršt međunarodnih sertifikata.
Strast prema drvetu
„Naša strast prema prirodnim materijalima i dizajnu spojena je sa željom da našoj deci pružimo jedinstveno okruženje za igru i učenje. Kroz sopstvene potrebe i kreativnost, prešli smo put od ideje do preduzetničkog poduhvata koji je izrastao u brend prepoznatljiv po kvalitetu i toplini“, objašnjavaju za BIZLife.
Two N je mala porodična firma iz Beograda koja se fokusira na ručno izrađene drvene lampe, igračke i dekoraciju za dečje sobe.
„Naša misija je da spojimo funkcionalnost i estetiku, nudeći proizvode koji unose toplinu u svaki prostor. Radimo sa ekološkim materijalima, što je za nas posebno važno jer želimo da deca odrastaju okružena prirodnim i sigurnim predmetima“, ističu u razgovoru ono što im je najvažnije.
Deca kao inspiracija
Sa troje dece, organizovati sve obaveze nije uvek lako.
„Balansiranje posla i porodičnog života nije lako, ali kroz jasnu organizaciju i zajednički rad, uspevamo da nađemo vremena za sve. Deca su deo naše priče, često su u radionici sa nama, i na taj način rastemo kao porodica i kao biznis. Motivaciju crpimo iz ljubavi prema onome što radimo i želje da pružimo deci nešto trajno i posebno“, objašnjavaju naši sagovornici.
Preloman trenutak koji ih je podstakao da se otisnu u preduzetničke vode dogodio se kada su primetili da postoji veliko interesovanje za njihove proizvode, uprkos minimalnom marketingu.
„Odlučili smo da se potpuno posvetimo biznisu, jer smo verovali u kvalitet i autentičnost onoga što nudimo. Podrška prvih kupaca nam je dala sigurnost da smo na pravom putu. Lampe su bile naš prvi proizvod, jer su nudile savršen spoj funkcionalnosti i dekoracije. Inspiraciju crpimo iz prirode, svakodnevnih situacija, i dečjih svetova mašte. Naš cilj je da svaka lampa donese svetlost i radost u prostor, a dizajni su osmišljeni tako da razvijaju dečiju maštu i oživljavaju njihove sobe“, kažu.
Lampe su ekološke
Prva lampa bila je u obliku oblaka, ali prelep dizajn nije jedino po čemu se njihove lampe ističu. Oni koriste boje koje poseduju sertifikat za bojenje dečjih igračaka. To znači da deca slobodno mogu da ih stave u usta, bez bilo kakvog rizika.
„Naše lampe su specifične po unikatnom dizajnu, ekološkim materijalima, savremenoj LED tehnologiji i ručnoj izradi. U Srbiji, tržište za ovakve proizvode nije veliko, što predstavlja izazov. Međutim, potražnja za kvalitetnim, ručno rađenim proizvodima raste, posebno među roditeljima koji žele da deci obezbede sigurno i prirodno okruženje.
Kažu da u Srbiji nedostaje podrška za preduzetnike u vidu olakšanog pristupa finansijama, kao i edukacija i mentorstvo za male biznise.
„Takođe, administrativne prepreke i dugotrajni procesi dobijanja dozvola i sertifikata otežavaju poslovanje. Bolja povezanost sa domaćim dobavljačima bi takođe olakšala naš rad, jer većinu materijala trenutno uvozimo“, kažu.
Ipak, uprkos svim poteškoćama – Živkovići ne odustaju.
Biznis Kurir.rs/BIZLife
LJUDI NAVALILI NA KUPOVINU MONTAŽNIH KUĆA! 50 kvadrata pazare za svega 18.000 €, a evo kakve sve prednosti ima u odnosu na klasičnu - Tu je i detaljan cenovnik