TODOROVIĆI OD DRVETA STVARAJU MAGIČNE PROIZVODE: Žene ih posebno vole, za izradu im treba 7 dana, a izgledaju kao UMETNIČKO DELO!
Anđela i Nenad Todorović su mladi bračni par. Oni imaju svoje „full time“ poslove, ali kada dođu kući zajedno stvaraju magiju - tašnice od drveta koje izgledaju kao mala umetnička dela.
Anđela radi u sferi digitalnog marketinga, dok je Nenad HR trener i konsultant, a po završetku radnog vremena oni su - Unikka.
- Unikka je nastala iz želje da stvorimo nešto naše, zajedničko, što će se dopasti ljudima koji vole i poštuju prirodu, ali i ručni rad - počinju priču o ovom porodičnom biznisu.
Početkom 2022. godine javila im se ideja o kreiranju potpuno drugačijeg brenda.
- Sam koncept drvenih tašnica je apstraktan i drugačiji. Sve je počelo pitanjem: Da li uopšte može tašnica da se napravi od drveta? U tom momentu, nijedno od nas dvoje nema iskustva u radu sa drvetom, pa je prvi sledeći korak podrazumevao mnogo pokušaja kreiranja tašnica, istraživanja i eksperimentisanja. Koji materijali, kakva obrada, kako iseći drvo tako da bude fleksibilno i da može da se savija su samo neka od pitanja koja smo sebi postavljali - kaže Anđela.
Napokon, krajem te godine, uspeli su da kreiraju čak četiri različita modela tašnica od drveta i u kombinaciji sa kožom.
Zašto baš drvo?
- Želeli smo da pružimo našem tržištu nešto drugačije, sa fokusom na prirodu i prirodne materijale. Drvo je jedan od onih materijala koji može da izgleda prelepo, ukoliko se obradi na adekvatan način, zato smo želeli da izazovemo sebe i probamo da napravimo tašnice baš od tog materijala. Možda na prvi utisak zvuči neverovatno da su tašnice napravljene od drveta, ali one su vrlo lagane i praktične, a opet drugačije - nastavlja ona.
Nenad je taj koji se bavi logistikom i najviše je uključen u sam proces nabavke materijala, obrade drveta i komunikacije sa saradnicima koji im pomažu u kreiranju finalnog proizvoda, ali i sa onima koji su uključeni u prodaju.
Anđela je uključena sa marketing strane, kako u kreiranju sadržaja za društvene mreže, optimizacije sajta i komunikacije sa marketing timovima naših stakeholdera, ali i sa kupcima.
- Ovo, naravno, nije uklesano u kamen, pa se dešava da oboje nekad sklapamo tašnice ili snimamo reel videe za mreže - pričaju oni.
U ponudi pet modela
Sada u ponudi imaju pet modela tašnica koje mogu da se poruče u četiri boje i dva dezena.
- Neke su kompletno napravljene od drveta, dok su druge u kombinaciji drveta i kože. Neke su male, a druge su velike, što sve utiče na dužinu izrade. Dodatno, u pitanju je kompletno ručni rad, što zahteva posebnu pažnju prilikom izrade, ali i ono što svaku tašnicu čini posebnom. Za sada, rok je 5-7 radnih dana kako bi tašnica bila u potpunosti gotova - ističu.
Obrada i preciznost najveći su izazovi u izradi ovih tašnica.
- Kako je u pitanju ručni rad, jasno je da sama izrada zahteva dosta pažnje. Za početak, odabrati dobar komad drveta i kože, zatim njegova obrada i na kraju sklapanje svakog pojedinačnog dela u jednu tašnicu je proces koji zahteva određeno vreme, zato je uvek izazov uskladiti se sa dnevnim obavezama i rokovima koje treba ispoštovati - objašnjavaju Todorovići.
Ko su kupci drvenih tašnica?
Kupci su im obično ljudi koji duboko cene ručni rad i unikatne proizvode.
- Dešavalo se da naše mušterije nekoliko puta uzimaju tašnice u ruke, zagledaju ih, kuckaju po njima, otvaraju tašnice i u neverici nas pitaju da li su stvarno napravljene od drveta. To su ljudi koji vole prirodu i prirodne materijale i koji žele nešto kvalitetno, napravljeno lokalno i što nije ‘fast fashion’. Naravno da su nam ciljna grupa žene, ali neretko nam se javlaju i muškarci koji žele da iznenade svoje dame tašnicom - pričaju Anđela i Nenad.
Godinu dana od lansiranja proizvoda uvrstili su u ponudu još jedan model i omogućili izradu u još dva dezena. Ostaju u domenu tašnica, ali svakako istražuju koje su im još mogućnosti za kreiranje novih i drugačijih modela.
- Takođe, ponosni smo što smo za ovih godinu dana uspeli da razvijemo ne samo onlajn prodaju, već su se naše tašnice našle u asortimanu proizvoda dva concept store-a: Chichy and Art i MAD House u Sava Centru - zaključuje bračni par.
kurir.rs/bizlife.rs
Bonus video:
LJUDI NAVALILI NA KUPOVINU MONTAŽNIH KUĆA! 50 kvadrata pazare za svega 18.000 €, a evo kakve sve prednosti ima u odnosu na klasičnu - Tu je i detaljan cenovnik