Slušaj vest

Uprkos smanjenoj prodaji ova luksuzna kuća, koja je prevashodno poznata po svojim parfemima zabeležila je snažnu potražnju posebno u maloprodaji.

Pad prihoda pripisan je – izazovnim makroekonomskim uslovima koji su uticali na prodaju na nekim tržištima rekla je Lina Nair, globalna izvršna direktorka Šanela. Kao brend sa 100 godina postojanja, očekujemo oseke i padove, dodala je Nair.

Čelnici čuvenog brenda ističu da se filozofija uspeha ove kuće uvek zasnivala na dugoročnoj perspektivi, pokretana jednostavnošću i kvalitetom proizvoda.

Kompanija je u toku prošle godine ulagala u širenje novih modnih salona i butika, nove proizvode i korisničko iskustvo. Proširena je kolekcija ruževa Le Rouge, lansiran Sublimage La Lotion, potpuno nova formula sa većom koncetracijom aktivnih sastojaka.

Šanel kuća se u okvirima kampanje angažovala i za film „Blue De Chanel“ u režiji Martina Skorsezea. Margo Robi je postala novi ambasador čuvenog parfema Šanel 5, za koju iz kuće kažu da otelotvoruje „blistavu i smelu ženstvenost“.

profimedia0608953586.jpg
Foto: Profimedia

Prošla godina je bila period rekordnih investicija, gde smo dali prioritet akviziciji nekretnina, poboljšali korisničko iskustvo i stručnost i unapredili našu ambiciju održivosti – dodao je Filip Blondio, globalni finansijski direktor kompanije Šanel.

– Povećanje investicija za preko 40 odsto na 1,8 milijardi dolara, održavanje visokog nivoa aktivnosti podrške brendu na više od 2,4 milijarde dolara kontinuirano ulaganje u naše ljude direktno je uticalo na profitabilnost. U Šanelu imamo dugoročnu perspektivu u svemu što radimo, zaključio je Blondio.

U skladu sa ovim pristupom kompanija je održala finansijsku strukturu i bilans stanja što je ključno za jačanje Šanel brenda u budućnosti. Kompanija planira da u 2025. godini još više ulaže u svetsku distributivnu mrežu, što uključuje dalje širenje na tržištu kao što su Indija i Meksiko, i otvaranje novih prodajnih objekata u Kini, Japanu i Kanadi.

BiznisKurir/BizPortal