KATASTROFALNA GODINA ZA LUKSUZNI BREND! Žene su ga nekad obožavale, a danas sve manje kupuju kod njih
Luksuzni brend Šanel (Chanel), poznat po proizvodnji odeće, parfema, aksesoara prijavio je prihode za 2024. godinu od 18,7 milijardi dolara, što je pad od 4,3 odsto u odnosu na prethodnu fiskalnu godinu.
Uprkos smanjenoj prodaji ova luksuzna kuća, koja je prevashodno poznata po svojim parfemima zabeležila je snažnu potražnju posebno u maloprodaji.
Pad prihoda pripisan je – izazovnim makroekonomskim uslovima koji su uticali na prodaju na nekim tržištima rekla je Lina Nair, globalna izvršna direktorka Šanela. Kao brend sa 100 godina postojanja, očekujemo oseke i padove, dodala je Nair.
Čelnici čuvenog brenda ističu da se filozofija uspeha ove kuće uvek zasnivala na dugoročnoj perspektivi, pokretana jednostavnošću i kvalitetom proizvoda.
Kompanija je u toku prošle godine ulagala u širenje novih modnih salona i butika, nove proizvode i korisničko iskustvo. Proširena je kolekcija ruževa Le Rouge, lansiran Sublimage La Lotion, potpuno nova formula sa većom koncetracijom aktivnih sastojaka.
Šanel kuća se u okvirima kampanje angažovala i za film „Blue De Chanel“ u režiji Martina Skorsezea. Margo Robi je postala novi ambasador čuvenog parfema Šanel 5, za koju iz kuće kažu da otelotvoruje „blistavu i smelu ženstvenost“.
– Prošla godina je bila period rekordnih investicija, gde smo dali prioritet akviziciji nekretnina, poboljšali korisničko iskustvo i stručnost i unapredili našu ambiciju održivosti – dodao je Filip Blondio, globalni finansijski direktor kompanije Šanel.
– Povećanje investicija za preko 40 odsto na 1,8 milijardi dolara, održavanje visokog nivoa aktivnosti podrške brendu na više od 2,4 milijarde dolara kontinuirano ulaganje u naše ljude direktno je uticalo na profitabilnost. U Šanelu imamo dugoročnu perspektivu u svemu što radimo, zaključio je Blondio.
U skladu sa ovim pristupom kompanija je održala finansijsku strukturu i bilans stanja što je ključno za jačanje Šanel brenda u budućnosti. Kompanija planira da u 2025. godini još više ulaže u svetsku distributivnu mrežu, što uključuje dalje širenje na tržištu kao što su Indija i Meksiko, i otvaranje novih prodajnih objekata u Kini, Japanu i Kanadi.
BiznisKurir/BizPortal
POGLEDAJTE KAKO ĆE IZGLEDATI AUTO-PUT DO CRNE GORE: Do mora za manje od 4 sata, a evo kuda tačno prolazi i gde su petlje