ŠUROVALI S KONKURENTIMA: Proizvođač "Rejban" naočara nameštao prodaju u Americi, planirali da naduvaju cene za 1.000%
Francusko-italijanski vlasnik brendova naočara "Rej Ban" i "Oukli" optužen je da je šurovao sa konkurentima i planirao da naduva cene za čak 1.000 odsto.
"EsilorLuksotika" sa sedištem u Parizu, najveća svetska kompanija za naočare, je "podstrekač i primarni sprovodilac" šeme nameštanja cena na američkom tržištu, formirajući nezakonite sporazume sa, između ostalih, kompanijama "Frejms for Amerika" i "For ajz optikal", navodi se u tužbi potrošača podnetoj saveznom sudu u San Francisku.
U tužbi se, takođe navodi, da je pariska kompanija sklopila antikonkurentne sporazume sa hiljadama provajdera za negu očiju kako bi "usmerila milione potrošača da kupe preskupe naočare konglomerata". Potrošači tvrde da je nezakoniti dosluh prikriven dogovorom između kompanija da se uslovi njihovih ugovora ne obelodanjuju javnosti.
Oko 20 drugih proizvođača luksuznih naočara takođe je tuženo, navodi "Blumberg".
kurir.rs/Blumberg
BRAŠNO 45, PAŠTETA 35, PRAŠAK ZA VEŠ 800, A FRITEZA 4.500 DINARA! Cene u popularnom ruskom marketu: Evo šta sve možete kupiti za 1.000 dinara! (FOTO)