Sa­vre­me­na te­le­me­di­ci­na pri­stu­pa­č­na za sve pacijente

Le­ka­r­I­n­fo je on­la­jn zdra­v­stve­ni se­r­vis ko­ji nu­di stru­č­nu, bez­bed­nu i uvek dos­tu­p­nu uslu­gu ko­n­su­l­ta­ci­je s le­ka­ri­ma iz ra­zli­či­tih obla­sti me­di­ci­ne. Ovaj se­r­vis je i par­t­ner na pro­je­k­tu Wi­re­le­ss Me­dia Grou­pa „Či­sto da se zna”, či­ji je ci­lj da se po­di­že sve­st lju­di i da ih in­spi­ri­še na oču­va­nje ži­vo­t­ne sre­di­ne, zdra­vlja gra­đa­na i pro­mo­ci­ju hu­ma­nos­ti.

Ko­ri­sti sa­vre­me­nu, jed­nos­tav­nu i dos­tu­p­nu te­h­no­lo­gi­ju mo­bi­l­ne te­le­fo­ni­je, ni­je di­re­k­t­na ko­n­ku­re­n­ci­ja ak­tue­l­nom dr­žav­nom zdra­v­stve­nom apa­ra­tu, ali pru­ža pa­ci­jen­tu ono što mu tre­nu­t­no ne­dos­ta­je, a to je dru­go mi­šlje­nje le­ka­ra. To je ključ sa­ti­s­fa­k­ci­je ko­ji umi­ru­je pa­ci­jen­ta u tre­nu­ci­ma kad je u ne­dou­mi­ci i ne­mo­gu­ć­nos­ti da se obra­ti real­nom le­ka­ru.

U vre­me ka­da di­gi­ta­li­za­ci­ja zdra­v­stva pos­ta­je ne­zao­bi­la­zna, Le­ka­r­I­n­fo se izdva­ja kao li­der u obla­sti te­le­me­di­ci­ne u Srbiji

Ko­ju po­tre­bu ovaj se­r­vis re­ša­va?

Da li mi je knji­ži­ca ove­re­na, da li iza­bra­ni le­kar da­nas ra­di, mo­žda je na od­mo­ru, gde se pa­r­ki­ra­ti, gu­žva u če­kao­ni­ci, za­što ovaj pre­ko re­da, opet pau­za? To su ne­ke od mi­sli ko­je nas ti­šte. Sva­kom je nje­gov zdra­v­stve­ni pro­blem na­j­ve­ći i na­j­te­ži pra­ti­lac u ži­vo­tu, a ka­da se suo­či­mo s ta­kvim pro­ble­mom, sva­ko od nas pos­ta­je sen­zi­ti­van na sve si­tua­ci­je ko­je mo­že pro­ži­ve­ti pri odla­sku kod le­ka­ra. Te­le­me­di­ci­na je ino­va­ci­ja ko­ja re­ša­va ve­ći­nu ovih pro­ble­ma, pou­zda­no i bez­bed­no usme­ra­va pa­ci­jen­ta kroz zdra­v­stve­ni si­stem. Mi že­li­mo da pos­ta­ne­mo ve­r­ni pra­ti­lac sva­kog pa­ci­jen­ta u tre­nu­t­ku kad mu je po­tre­b­na do­dat­na ko­n­su­l­ta­ci­ja, mi­šlje­nje, sa­vet le­ka­ra kog je on li­č­no iza­brao i s njim po­že­leo da po­de­li svoj pro­blem.

Sa­vre­me­no dru­štvo oče­ku­je sa­vre­me­ne ala­te, pa i u me­di­ci­ni. Uvo­đe­nje ele­k­tro­n­ske kar­to­te­ke, ele­k­tro­n­skog za­ka­zi­va­nja, ele­k­tro­n­skog re­ce­p­ta ko­ra­ci su ko­ji­ma ide pro­ces di­gi­ta­li­za­ci­je zdra­v­stva u Sr­bi­ji. Or­di­na­ci­ja Le­ka­r­I­n­fo je bi­la na­ša ma­la ško­la di­gi­tal­ne me­di­ci­ne, ko­ja je pr­va u Sr­bi­ji pru­ži­la pa­ci­jen­tu je­din­stve­no vi­r­tue­l­no isku­stvo! Vi­deo ko­mu­ni­ka­ci­ju s le­ka­rom, pou­zdan, in­ti­man i la­ko dos­tu­pan mo­del zdra­v­stve­ne uslu­ge 21. ve­ka.

image.jpg
Foto: Promo

Le­ka­r­I­n­fo se­r­vis u te­za­ma:

1. Sa­vre­me­na apli­ka­ci­ja ko­ja vam omo­gu­ća­va ko­mu­ni­ka­ci­ju s le­ka­rom u bi­lo ko­je vre­me i na sva­kom me­stu. Pri­la­go­đe­na je svim ure­đa­ji­ma, dos­tu­p­na je pre­ko PC i la­p­top ra­ču­na­ra, ta­ble­ta i mo­bi­l­nih te­le­fo­na.

2. Ko­ri­sni­č­ki ori­jen­ti­sa­na, apli­ka­ci­ja je in­tui­ti­v­na i veo­ma jed­nos­tav­na za ru­ko­va­nje, uz sa­mo ne­ko­li­ko kli­ko­va mo­gu­će je pos­ta­vi­ti pi­ta­nje le­ka­ri­ma ili za­ka­za­ti vi­deo-ko­n­su­l­ta­ci­ju. Od­go­vor le­ka­ra do­bi­ja­te za 24 sa­ta.

3. Pou­zda­na apli­ka­ci­ja je pot­pu­no bez­bed­na, za­šti­će­na ht­t­ps pro­to­ko­lom i pre­ciz­na u ra­du.

4. Apli­ka­ci­ja vam šte­di vre­me ko­je vam je po­tre­b­no da ode­te do le­ka­ra, na taj na­čin vam šte­di i no­vac.

5. So­ci­jal­no od­go­vor­na apli­ka­ci­ja jer onim što nu­di ra­ste­re­ću­je zdra­v­stve­ni si­stem, uki­da če­ka­nje u če­kao­ni­ca­ma do­mo­va zdra­vlja i bo­l­ni­ca.

SVE­T­SKI DAN SRCA

Sa­ve­to­va­li­šte „Moj ka­r­dio­log”

l Po­vo­dom Sve­t­skog da­na sr­ca, Le­ka­r­I­n­fo je po­kre­nuo bes­plat­no on­la­jn sa­ve­to­va­li­šte „Moj ka­r­dio­log”. Pu­tem ovog sa­ve­to­va­li­šta mo­že­te on­la­jn ko­mu­ni­ci­ra­ti sa 10 ka­r­dio­lo­ga i pos­ta­vi­ti im pi­ta­nja o svim ne­dou­mi­ca­ma ko­je ima­te ve­za­no za zdra­vlje va­šeg sr­ca. Sa­ve­to­va­li­šte se na­la­zi na adre­si moj.le­ka­ri­n­fo.com ili sli­ka­j­te QR kod da vas odve­de na sa­ve­to­va­li­šte.

Le­ka­r­I­n­fo