EVO KAKO NAPREDUJU SADNICE VELIKE AKCIJE "ZASADI DRVO"! Ekipa Kurir TV na licu mesta otkrila: Prijem sadnica NIKADA BOLJI
Tokom četiri sezone akcije “Zasadi drvo”, u Srbiji je posađeno nešto više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije. Reč je o jedinstvenom projektu koji traje od 2019. godine.
Pokrenule su ga kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt uz podršku institucionalnih partnera, a realizovan je uz veliku pomoć građana.
Četvrta sezona je završena na teritoriji šumske uprave Lipovica, gde je zasađeno 5.000 sadnica hrasta sladuna i cera.
Naša televizijska ekipa je zajedno sa predstavnicima dm drogeria markt i JP "Srbijašume" posetilo ovu lokaciju da se uveri kako napreduju sadnice. Pri dolasku smo osećali strepnju pošto su nas tokom leta zadesile 2 velike oluje. Na svu sreću uverili smo se da je stanje sadnica i više nego zadovoljavajuće.
- Na ovoj lokaciji danas sa ponosom gledamo te sadnice koje rastu zahvaljujući našim udruženim snagama. Naše kolege i koleginice su posebno ponosni na projekat Zasadi drvo i mogu da kažem da je projekat Zasadi drvo postao naš prepoznatljiv znak. Zaista širom Srbije, među svima nama, vlada veliko interesovanje za akcije sadnje - rekla je Tanja Kostić, dm drogerie markt Srbija.
- Prijem sadnica je oko 90% što je izvanredan učinak. Najviše zavisimo od vremenskih uslova, šti su naši najveći problemi sa kojima se susrećemo. Sadnja je samo jedan mali korak ka finalnom proizvodu odnosno drvetu koji treba da dosegne određenu starost. Tu sledi okopavanje, košenje nekoliko puta godišnje i prskanje određenim preparatima protiv biljnih bolesti - rekao je Nemanja Aleksić, šef šumske uprave "Lipovica".
Da bi drvo doseglo određenu veličinu uključujući visinu i obim, treba da prođe između 80 i 100 godina. Iako je ne moguće da mi koji smo učestvovali u ovoj akciji vidimo šumu u punoj snazi, uradiće to naše pokoljenje.
Kurir.rs
Bonus video:
OVAJ PROIZVOD BIVŠE JUGE BIO JE SVETSKI HIT! Poredili ga sa ''lamborginijem'', a zbog 1 greške ostali bez miliona!